planeta

23.11.2005., srijeda

Al Qaeda

Dobro, odakle stvarno potiče ta 'Al Qaeda' ?

Wayne Madsen
http://waynemadsenreport.com/



Kratko prije svoje prijevremene smrti, bivši Sekretar za Inostrane Poslove Britanije, Robin Cook izjavio je u Donjem Parlamentu da "Al Qaeda" u stvarnosti nije nikakva teroristička grupa, nego samo jedna baza podataka o internacionalnim muđahedinima i krijumčarima oružja koji su korišteni od strane CIA i Sadijske Arabije za isporuku oružja i novca gerili u Avganistanu za vrijeme sovjetske okupacije. Uz pomoć žurnala Svjetske Afere, koji je baziran u Nju Delhiju, donosimo vam neke važne izvode iz jednog članka kojeg je u augustu 2004.g. objavio Pierre-Henry Bunel, bivši službenik francuske vojne obavještajne službe.

"Prvi put sam čuo za riječ Al-Qaida kad sam pohađao jedan Kurs za komandu i personal u Jordanu. U to vrijeme sam bio bio oficir u francuskim oružanim snagama koje sarađivale i bile u uskim vezama sa Jordanom. . .

"Dvojica mojih jordanskih kolega bili su eksperti za kompjutere. Oni su bili oficiri u vazduhoplovnim snagama. Koristeći se slengom iz kompjuteristike, oni su uveli cijelu jednu seriju viceva na temu kažnjavanja studenata.

"Na primjer, kad je neko od nas kasnio, ova dvojica oficira bi mu rekla: 'Bićeš upisan u 'Q eidat il-Maaloomaat' što je značilo 'Bićeš ubilježen u bazu podataka.' To bi značilo 'Dobićeš jedno upozorenje. ...' Ukoliko bi neki slučaj bio ozbiljniji, onda su oni pominjali 'Q eidat i-Taaleemaat.' To je značilo 'baza podataka za odluke.' U prevodu, - 'bićeš kažnjen.' Za one najgore slučajeve oni su govorili da će ih zabilježiti u 'Al Qaida.'

"U ranim 80-setim godinama, Islamska Banka za razvoj (the Islamic Bank for Development, prim.prev.) koja je locirana u gradu Jeddah, Saudi Arabija, kao i Stalni Sekretarijat za Organizaciju Islamske Konferencije, nabavili su jedan novi kompjuterski sistem da bi zadovoljili svoje knjigovodstvene potrebe, kao i za komunikativne svrhe. U to vrijeme, taj sistem je bio mnogo razvijeniji nego što je to bilo potrebno za njihove stvarne potrebe.

"Tako je bilo odlučeno da se dio memorije tog kompjuterskog sistema koristi za čuvanje podataka Islamske Konferencije. Zemlje koje su učestvovale u konferenciji mogle su da se povežu sa tom bazom podataka uz pomoć telefona: kao neka vrsta Intraneta, modernim jezikom rečeno. Vlade država članica kao i neke od njihovih ambasada u svijetu bili su povezani na ovu mrežu.

"Prema jednom pakistanskom majoru, ta baza podataka je bila podijeljena na dva dijela, na informativni sektor gdje su učesnici u sastancima mogli da šalju i preuzimaju informacije koje su im bile potrebne, kao i jedan sektor gdje su se pohranjivale i čuvale sve postignute odluke i dogovori. Na arapskom jeziku ti fajlovi su se nazivali, 'Q eidat il-Maaloomaat' i 'Q eidat i-Taaleemaat.' Ta dva fajla bila su čuvana u jednom, koji se na arapskom zvao 'Q eidat ilmu'ti'aat' što na egleskom jeziku upravo znači pojam ‘baza podataka’. Međutim, Arapi su za to obično koristili skraćenicu Al Qaida što je arapska riječ koja znači - “baza”. Vojna vazduhoplovna baza u Rijadu, Saudijska Arabija, zove se
'q eidat 'riyadh al 'askariya.' Q eida uopsteno znači – “baza” a "Al Qaida" podrazumjeva jednu određenu bazu.

"Sredinom 80-tih godina, Al Qaida je bila baza podataka locirana u kompjuteru i namijenjena za komunikacije sekretarijata Islamske Konferencije.

"Ranih 90-tih godina, ja sam radio kao vojni obavještajni oficir u Komandnom Centru Francuskih Snaga za Brze Intervencije. Zbog dobrog poznavanja arapskog jezika, moj posao se sastojao u prevođenju faksova i pisama koji su bili zaplijenjeni ili presretnuti od strane naše obavještajne službe. . . Mi smo često dobijali materijal kojeg smo presretali i koji je bio slan od strane Islamske mreže koja je operisala u Britaniji i Belgiji.

"Ti dokumenti su sadržavali uputstva koja su slana islamskim oružanim grupacijama u Alžiru i Francuskoj. U tim porukama su se navodili izvori određenih izjava koje se trebaju koristiti u redakciji proglasa i brošura, ili koje treba da se prenesu do medija uz pomoć video ili audio traka. Najčešće navođeni izvori bile su Ujedinjene Nacije, nesvrstane zemlje, UNHCR i … Al Qaida.

"Al Qaida je ostala kao baza podataka Islamske Konferencije. Mnoge islamske grupacije mogle su se služiti informacijama iz te baze podataka. Tako je bilo sasvim prirodno to što je i Osama Bin Laden bio povezan na tu mrežu. On je pripadnik jedne od najvažnijih porodica u svijetu bankarstva i biznisa.

"S obzirom da su toj mreži imale pristupa i neke ‘nevaljale države,' nekim terorističkim grupama je bilo savim lako da se koriste
e-mail-om te baze podataka. Odatle je e-mail Qaida-e korišten uz pomoć određnih interfejsa, koji su obezbjeđivali tajnovitost i način za komunikaciju između porodica muđahedina i njihove djece koja su učestvovala na vojnim obukama u Afganistanu, Libiji, Libanu itd. ili su učestvovali u akcijama na nekim bojištima gdje su se borili ekstremisti finansirani od strane nekih 'odmetničkih režima'. U te ‘nevaljale države’ spadala je i Saudijska Arabija. Kada je Osama bin Laden radio kao američki agent u Afganistanu, taj Al Qaida Intranet je služio kao jedan dobar sistem za komunikaciju uz pomoć šifrovanih i tajnih poruka.

"Al Qaida nije bila nikakva teroristička grupa niti lična imovina Osame bin Ladena . . . Oni teroristički napadi u Turskoj 2003. godine bili su izvedeni od strane Turaka, a njihovi motivi su bili lokalne prirode a ne internacionalne. Ti kriminalni akti su stavili Tursku u jednu tesku poziciju vis-a-vis Britanije i Izraela. Medutim, tim napadima se namjeravalo i ‘kazniti’ turskog premijera Erdogana zbog toga što je on bio mlak islamski političar.

(…)

"Istina je da ne postoji nikakva islamska armija ili teroristička grupa koja se zove Al Qaida. Svaki imalo informisan obavještajac to zna. Međutim, ono što postoji, to je jedna sveobuhvatna propagandna kampanja da bi se javnost natjerala da povjeruje u prisustvo jednog određenog entiteta koji predstavlja ‘zlo’ ili đavola, samo da bi se navelo ‘TV gledaoca’ da prihvati ujedinjeno internacionalno rukovodsvo za jedan opšti rat protiv terorizma. Država koja stoji iza ove propagande je USA a onima koji podstiću ovaj rat, jedini interes je novčani profit. "

Još jedan od primjera šta se događa s onima koji ugrožavaju ovaj sistem je i samo hapšenje majora Pierre-Henri Bunela, u decembru 2001. godine, pod optužbom od strane tajnog francuskog vojnog suda da je prenjeo jednom srpskom agentu tajne informacije o potencijalnim metama u Srbiji za bombardovanje od strane NATO Pakta, za vrijeme rata na Kosovu 1998. godine. Bunelov slučaj se razmatrao na vojnom sudu kako bi svi detalji ostali u tajnosti. Očigledno je bilo da je taj čovjek zatvoren kako bi ga se spriječilo da iznosi istinu o Al Qaeda i onima koji stvarno stoje iza terorističkih napada, za koje se krivica svaljuje na tu grupu. Značajno je napomenuti da je Jugoslovenska vlada, dakle vlada s kojom je Brunel od strane francuske vlade bio optužen za saradnju, tvrdila da su albanska i bosanska gerila potpomognute od strane određenih elemenata iz grupe "Al Qaeda." Nama je poznato da su ove gerile bile finasirane novcem obezbjeđenim preko Bosanskog Fonda za Odbranu, koji je osnovan kao jedan specijalni fond preko banke Riggs, koja se nalazi pod uticajem Busha i kojom su upravljali Richard Perle i Douglas Feith.


Kraj izvoda
- 14:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.11.2005., četvrtak

Karma


Na Sanskritu, ta riječ znači - ‘dejstvo/djelovanje.' Koncept i interpretacija karme su uglavnom ujednačeni u većini raznih ezoteričkih učenja. Generalno rečeno, ta interpretacija podrazumijeva jednu ‘odgovornost’ duše za sve njene postupke i to se obično odnosi na mnogobrojne životne vijekove. Glavni princip svega toga bi trebao biti – ‘što siješ, to žanješ.‘

Međutim, s tačke gledišta ezoteričnog učenja 4-ti Put, kojeg su prenosili i promovisali Gurdžijev, Uspenski i Moravjev, karma u svom pravom smislu, nema nikakve veze sa ovim današnjim, ‘običnim,’ ili ‘vanjskim’ čovjekom, koji s tačke gledišta tog učenja nije ništa drugo, do jedna ‘reaktivna mašina’. Tako se tu ni ne koristi pojam reinkarnacije u pravom smislu te riječi, nego se kaže da je čovjekov život jedan film, koji se neprestano – ‘ponavlja’. Dakle, tu se radi o jednom neprestanom mehaničkom ponavljanju jednog te istog života, sve dok čovjek ne uspije da izađe iz tog ‘filma’.

Tako, tek kad čovjek prestane da bude jedna ‘reaktivna mašina’, odnosno, prestane da se ponaša kao jedna obična posljedica djelovanja spoljašnjih uticaja, kad on postane svjestan i izgradi svoje biće u dovoljnoj mjeri da izađe izvan područja dejstva Zakona Slučajnosti, te onda pređe u domen Zakona Izuzetka, - on tek tada stiče uslove da uđe u onaj pravi ciklus inkarnacija i tek tada postaje podložan djelovanju karme. Dakle, prema ovom učenju, ni karma ni reinkarnacija ne važe za tzv. “vanjske ljude”.

Kad čovjek uspostavi vezu sa svojim – istinskim Ja – on onda “preživljava” fizičku smrt i održava se u jednoj prepoznatljivoj kohezivnoj formi, koja ima svoju slobodnu volju i nije više neka obična ‘reaktivna mašina’.

Naravno, prema 4-tom Putu, velika većina današnjih ljudi ne ispunjava ove uslove. Stoga se u Četvrtom Putu ni ne troši vrijeme na objašnjavanje koncepta karme, nego na tehnike Rada na Samom Sebi, da bi se postigli uslovi za “preživljavanje” fizičke smrti, nakon čega bi principi reinkarnacije i karme počeli da važe u njihovom pravom smislu.

Moravjev tako piše o – ‘principu ponavljanja’ – koji reguliše život “vanjskog čovječanstva”. To uključuje neku vrstu prenosa određenog karmičkog tereta iz jednog “filma” u drugi, ali se tu ne radi o istinskoj reinkarnaciji u smislu da čovjek može svjesno da izabere gdje će se roditi i s kojim ciljem. Uspenski je takođe dosta teoretizirao na tu temu – ponavljanja. Gurdžijev je govorio da nešto kao što je svjesna inkarnacija može da postoji ali da to nema nikakve veze s čovjekom ovakvim kakav je on danas.

Kad bi mi neko postavio direktno pitanje – “šta je to karma”, ja bih mu najradije odgovorio – “ne znam,” i tako bih mu stvarno rekao istinu. Postoji ova interpretacija ali postoji i ona.

Najednostavnije tumačenje ide ovako - tu se radi o tome da se “loša djela” vraćaju onome koji ih je počinio na takav način da počinilac može sam da uvidi svoje greške i da odbaci jedno takvo ponašanje. Tako bi se tokom nekoliko života sve kretalo prema jednoj perfekciji, istini i opštem dobrostanju, ili – harmoniji, što bi se reklo. Međutim, ukoliko se okrenemo oko sebe ili pogledamo unazad kroz istoriju, ne možemo naći ništa što bi moglo poduprijeti jednu takvu teoriju.

Prema nekim drugim teorijama, principi karme dozvoljavaju da se čovjek evolutivno razvije uz pomoć dva puta, OPS i OPD (koje smo do sada već mnogo puta pominjali). Dakle, kad bi karma stvarno funkcionisala onako kako je mi normalno tumačimo, onda onaj ‘OPS Put’ vjerovatno ne bi ni postojao, a evidentno je da on – postoji, te bi možda ovdje moglo biti neke istine. Međutim, kako onda karma djeluje kod individua jakog OPS naboja? Sa “zadrškom”??? Neki tvrde da ih ona ‘pusti’ (ili im bar ‘ne smeta’) da se popnu do nekog od gornjih spratova, te se oni onda odatle sunovraćaju u primarnu materiju, ili što bi se reklo, udaraju nosom u “patos” (1. denzitet), što se takođe može interpretirati kao – “naplata” karme!?!

Činjenica je da se individue jakog OPS naboja mahom nalaze na visokim pozicijama u ovoj našoj oblasti postojanja i da odozgo stvaraju uslove za patnju većine ostalih. Činjenica je da ovi dole pate mnogo više od njih. Moglo bi se reći i to da dobri ljudi pate mnogo više od zlih, ovdje i sada. Postoje i činjenice koje ukazuju na to da - ne samo da se ljudsko društvo ne popravlja u smislu neke humanosti, nego da upravo srljamo ka ambisu i da je ljudske humanosti sve manje i manje na ovom svijetu, a o nekoj unutrašnjoj ili međusobnoj harmoniji ne možemo ni razgovarati. Znači, kad bi karma stvarno funkcionisala po onom svom teoretskom principu i imala one efekte koji joj se pripisuju, onda bi se očekivalo da stvari idu na bolje!?

Mislim da s humane tačke gledišta, karma nema neku svoju prirodnu funkciju da napravi ovaj svijet boljim, kako se to obično smatra. Čak i njegovo dovođenje u neku ravnotežu u ovoj našoj oblasti postojanja je prilično dubiozno, jer postoji dosta elemenata koji ukazuju na to da su “sile mraka” nadaleko nadmašile sve ostale sile, tj. da one ovdje preovladavaju. Doduše, možda postoje oblasti postojanja gdje je egzistencija mnogo, mnogo ljepša ili bar - lakša, pa im tako mi predstavljamo onaj uteg na “negativnoj” strani “vage”, te u tom smislu održavamo “ravnotežu” u nekom širem kontekstu Svega Što Jeste?!?

Isto tako, ako bi neko “činio dobro” samo zato da bi bolje prošao u karmičkom smislu, to bi takode podrazumijevalo određeno “varanje” ili zloupotrebu ovog koncepta. Ukoliko je krajnji cilj određene vrste ponašanja nekog čovjeka, sebičan po samoj svojoj suštini, u smislu – “da bi on na kraju nešto dobio”, onda to takođe nema veze sa OPD suštinom bića i postojanja.

“Stvari ne dolaze onima koji su pozitivno orjentisani, nego kroz samu suštinu čovjekovog bića.” [Ra]

Takođe se čini da postoje ne samo individualne nego i grupne karme. Kroz neke kanale dosta se priča o karmi Atlantide, koja je kako se čini dostigla vrhunac u OPS smislu, te tako i samu sebe uništila, a navodno, - i narodi mogu imaju svoju grupnu karmu. Postoje neki podaci da se nešto slično desilo i sa tzv. planetom Kantek (petom planetom) odakle su stigli Arijevci!? S te tačke gledišta, ako se čovjek i može “osloboditi” svoje lične karme, može li od grupne? Čini se da i na ovom području ima dosta magle.

Rudolf Steiner je takode dosta pisao o individualnim i kolektivnim karmama. On je tvrdio da se čovjek može da kreće kroz određena stanja iz života u život, gdje se jedna intenzivna mržnja u jednom životu, može da pretvori u bol i patnju u drugom životu, a onda da se u narednom životu to može da manifestuje npr. u smislu nedostatka inteligencije. (tzv. ‘progresija stanja’). Isto tako, ljubav u jednom životu pretočila bi se u zadovoljstvo u drugom itd...

Sada se postavlja pitanje, da li čovjekova duša može biti podložna zakonima karme, kad se u situaciji u kojoj se mi nalazimo, ona većinom ništa ni ne pita. Ličnost (kočijaš) upravlja tijelom (kočijom) a da u većini slučajeva on duše (gospodara) nije ni svjestan? Da li se duša onda može smatrati odgovornom ukoliko ‘kočijaš,’ usljed svoje ignorantnosti i nepažnje, strovali ‘kočiju’ u provaliju?!
Onda imamo podatak da se ličnost kao takva stvarno gubi nakon fizičke smrti, a ono što ostaje je duša. Šta se to onda inkarnira i šta je to što je podložno karmi? Čini se da još niko nije uspjeo ovo precizno da definiše.

Budisti tvrde da se čovjek sastoji od 5 supstanci ('skandhas'). Čini se da su oni Gurdžijevi ‘vodonici’ nešto slično tim budističkim ‘skandama’. Prema njima, za vrijeme svog života čovjek može da stvara razne ‘kristalizacije’ i potpuno ili djelomično formirana ‘viša tijela’ koja su u stanju da opstanu nakon fizičke smrti, te tako da nastave sa daljim dozivljajima, uključujući i inkarnacije.

Ove ‘skande’ se predstavljaju kao ‘talasni paketi’ u ‘Moru Samsare’, koje u širem smislu podrazumijeva ovaj zemaljski svijet gdje dolazi do njihove inkarnacije. Tako su neki od tih ‘energetskih paketića’ izražajniji ili veće kohezije od drugih, te oni kruže između inkraniranih i diskarniranih stanja. Tu ne postoji neki striktan ili stalan identitet odredene individue, mada dolazi do prezervacije određenih njenih ‘kristaliziranih’ crta i njihovog postepenog stapanja, te pojačavanja ili naglašavanja određenih ‘frekvencija’ u tim “talasnim paketićima skandi”. Karma bi se ovdje mogla uporediti sa zakonima fizike koji upravljaju propagacijom tih talasa između inkarnacija. U nekim slučajevima, jedan takav cjelovit ‘paket’ može imati i jednu određenu mjeru ‘slobodne volje,’ te koristiti zakone fizike ili karme tokom svog razvoja, bilo da se on odvija ovim ili onim pravcem.
Na kraju se može reći da izmedu budističkih i Gurdžijevih ideja o identitetu postoje određene paralele.

Postoje takođe i neke indikacije o ‘karmičkim vezama između nekih ljudi’, kao i nekim ‘potencijalno pozitivnim’ aspektima karmi.

Na kraju, čini se da karma ipak postoji a kakav je stvarni “mehanizam” njenog djelovanja, to još uvijek ostaje jedno pitanje.

- 15:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.11.2005., nedjelja

Gurđijev: Ličnost i suština


"Mora se razumjeti da se čovjek sastoji iz dva dijela: suštine i ličnosti. Suština u čovjeku je ono što je stvarno njegovo. Ličnost u čovjeku je ono što ‘nije njegovo’.

'Nije njegovo' znači da je to došlo iz vana, ono što je on naučio, ili što on odražava, svi tragovi vanjskih impresija ostavljeni u njegovoj memoriji u njegovoj osjetilnosti, sve riječi i pokreti koji su naučeni, svi osjećaji stvoreni uz pomoć oponašanja- sve to ‘nije njegovo’, sve je to ličnost.

"S tačke gledišta obične psihologije, podjela čovjeka na ličnost i suštinu je teško pojmljiva. Bolje rečeno, ovakva jedna podjela uopšte ni ne postoji u psihologiji.”

"Jedno malo dijete još uvijek nema ličnost. Ono je ono što ono stvarno jeste. Ono je suština. Njegove želje, ukusi, ono što ono voli ili ne voli, sve to izražava njegovo biće onakvim kavo ono jeste.

"Međutim, čim se počne sa njegovim tzv. ‘obrazovanjem’, ličnost počinje da raste. Ličnost se obrazuje dijelom namjernim uticanjima drugih ljudi, odnosno, ‘obrazovanjem,’ a dijelom i spontanim oponašanjem njih od strane samog djeteta. U obrazovanju ličnosti veliku ulogu igra i ‘pružanje otpora’ ljudima iz svoje okoline u pokušaju da se očuva ono što je stvarno ‘svoje’ i što je ‘istinsko’.

"Suština je istina u čovjeku; ličnost je laž. Proporcionalno sa razvojem ličnosti, čovjekova suština se manifestuje sve rjeđe i rjeđe i često se događa da ta njegova suština zaustavi svoj razvoj u veoma ranom dobu tako da više ne raste.

"Vrlo često se događa da suština jednog odraslog čovjeka, čak i onog koji je veoma inteligentan u onom smislu koji se pod tim danas podrazumjeva, veoma obrazovanog čovjeka, prestane sa svojim rastom na nivou djeteta starosti od 5 do 6 godina. To znači da sve što mi u tom čovjeku vidimo, nije ‘njegovo lično.

"Ono što je stvarno njegovo lično svojsvo, tj. njegova suština, ona se obično manifestuje samo u obliku njegovih instikata i najednostavnijih emocija. Međutim, postoje slučajevi kada se čovjekova suština razvija paralelno sa njegovom ličnošću. Ovi slučajevi predstavljaju veoma rijetke izuzetke, pogotovo u okolnostima civilizovanog života.

"Suština ima više šanse da se razvije kod ljudi koji žive bliže prirodi, u teškim životnim uslovima i koji se nalaze u jednoj stalnoj opasnosti i bitci za opstanak.

"Međutim, po pravilu, ličnost kod takvih osoba je veoma malo razvijena. Oni imaju više onoga što je njihovo lično od onoga što ‘nije njihovo’, tj. nedostaje im obrazovanje i kultura.

"Kultura stvara ličnost i istovremeno je produkt i rezultat ličnosti. Mi ne možemo da pojmimo da je cijeli naš život, sve ono što nazivamo ‘civilizacijom’, sve ono što smatramo pod naukom, filozofijom, umjetnošću i politikom, stvoreno od strane ljudskih ličnosti, tj. od strane onoga u njima, što u suštini ‘nije njihovo’.

"Taj elemenat tj. ono što ‘nije suštinski njihovo’, razlikuje se od onoga što ‘jeste njihovo’ po samoj činjenici da se ono može izgubiti, izmjeniti ili oduzeti od njih, na vještački način.

"Postoje načini da se eksperimentalno verificira veza između ličnosti i suštine. U istočnjačkim školama postoje metode uz pomoć kojih je moguće odvojiti čovjekovu suštinu od njegove ličnosti. Za te svrhe oni ponekad koriste hipnozu, nekad specijalne narkotike ili određene vrste vježbi. Ukoliko se ličnost i suština čovjeka razdvoje neko vrijeme, na ovaj ili onaj način, u njemu se onda formiraju dva bića, koji pričaju različitim glasom, imaju potpuno različite ukuse, ciljeve i interesovanja a za jedno od ta dva bića često se ispostavlja da se nalazi na nivou malog djeteta.

"Nastavljajući dalje s ovim eksperimentom, moguće je takođe uspavati jedno od ova dva bića, ili sam eksperiment može započeti tako što se uspava čovjekova ličnost ili se uspava njegova suština. Određeni narkotici imaju ta svojstva da uspavaju čovjekovu ličnost a da njegova suština istovremeno ostane budna. Tako nakon određenog vremena poslije uzimanja takvog narkotika, čovjekova ličnost nestaje, dok ostaje samo njegova suština. Onda se događa da čovjek koji je bio pun najraznovrsnijih i najuzvišenijih ideja, pun simpatija i antipatija, ljubavi, mržnje, strasti, patriotizma, stremljenja, želja, uvjerenja, odjednom ostane potpuno prazan, bez misli, bez osjećanja, bez uvjerenja i stavova. Prema svemu onome što ga je prije uzbuđivalo, on sada postaje potpuno indiferentan.

"Ponekad je on u stanju i da vidi svu izvještačenost i imaginativni karakter svog uobičajenog raspoloženja svojih uzvišenih riječi; a ponekad ih i zaboravi kao da nikada nisu postojale.

"Stvari za koje je svojevremeno bio spreman da žrtvuje svoj život sada mu se čine besmislene i beznačajne, nevrijedne da im se posveti bilo kakva pažnja. Sve ono što on sada može naći u sebi, to je samo par instiktivnih težnji i ukusa. Voli slatkiše, uživa kad mu je toplo, ne voli hladnoću, ne voli da misli o poslu ili nasuprot tome, sviđa mu se ideja o fizičkom kretanju. I to je sve.

[Interesantno je da se mnogi ljudi koji su bili podvrgnuti hipnozi i kojima je data instrukcija da se svega toga sjete, nakon što se probude, nađu zaprepašteni kad saznaju da imaju nešto u sebi što ima skroz suprotne stavove o svemu. U večini slučajeva oni se onda potrude da suzbiju taj aspekt sebe (svoju suštinu) i nastave dalje, po starom, jer je njihova ličnost ta koja dominira i koja naravno ne može sama sebi priznati svu svoju izvještačenost.]

"Ponekad, ali veoma rijetko i kada se najmanje nadamo, ispostavi se da je kod određenog čovjeka njegova suština potpuno odrasla i razvijena, čak i u slučajevima kada njegova ličnost nije dovoljno razvijena. U tim slučajevima, ta suština ujedinjava u čovjeku sve ono što je u njemu ozbiljno i istinsko.

"Međutim, to se događa veoma rijetko. U pravilu, čovjekova suština je ili primitivna, divlja, djetinjasta, ili jednostavno - glupa. Razvitak čovjekove suštine zavisi od njegovog rada na samom sebi.

"Kod rada na samom sebi veoma važan momenat je onaj kada čovjek počne da razlikuje svoju ličnost od svoje suštine. Čovjekovo istinsko Ja, njegova individualnost, može jedino da izraste iz njegove suštine. Može se reći da je čovjekova individualnost, - njegova suština u jednom odraslom i zrelom obliku.

"Međutim, da bi se omogućilo suštini da odraste, potrebno je da se prvo oslabi stalni pritisak kojeg ličnost vrši na nju, jer se sve prepreke razvoju čovjekove suštine nalaze u njegovoj ličnosti.

'Ukoliko uzmemo jednog prosječnog kultivisanog čovjeka, vidjećemo da je u velikoj većini slučajeva aktivni elemenat u njemu njegova ličnost, dok je njegova suština pasivni elemenat. Unutrašnji rast čovjeka ne može početi sve dok se to ne promijeni. Ličnost mora postati pasivna a suština aktivna. To se može ostvariti samo ako se ‘odbojnici’ otklone ili oslabe, jer su ti ‘odbojnici’ glavno oružje uz pomoć koga ličnost drži suštinu zarobljenom.

"Kao što je prethodno već rečeno, kod manje kultivisanih ljudi suština je često razvijenija nego kod onih kulturnijih. Tako bi se moglo činiti da kod njih postoji mogućnost rasta, međutim, u praksi to nije tako jer se ispostavlja da je njihova ličnost nedovoljno razvijena.

"Da bi došlo do unutrašnjeg razvoja, i da bi se moglo raditi na samom sebi, potrebna je jedna određena razvijenost ličnosti isto kao i određena snaga suštine. Nedovoljno razvijena ličnost čovjeka podrazumjeva nedostatak znanja, nedostatak informacija i materijala na kome se mora bazirati rad na samom sebi. Bez određenih zaliha znanja, bez određene količine materijala koji ‘nije njegov’, čovjek ne može početi sa radom na samom sebi, on ne može početi da proučava samog sebe, on ne može početi da se bori protiv svojih mehaničkih navika, on jednostavno neće imati ni razloga ni motiva da poduzme jedan takav posao.

"Tako je evolucija za kultivisanog čovjeka podjednako teška kao i za nekultivisanog čovjeka.

"Kultivisan čovjek živi daleko od prirode, daleko od prirodnih uslova egzistencije, u vještačkim životnim okolnostima i on tako razvija svoju ličnost na račun svoje suštine.

"Manje kultivisan čovjek živi u normalnijim i prirodnijim uslovima, te tako on razvija svoju suštinu na račun svoje ličnosti."Uspješan početak rada na sebi zahtijeva jednu srećnu okolnost, gdje su ličnost i suština kod čovjeka podjednako razvijeni. Iz takve jedne okolnosti može da proistekne najveći uspjeh.

"Ako je njegova suština veoma malo razvijena, onda će čovjeku trebati jedan duži pripremni rad i taj posao će biti potpuno besplodan ukoliko je čovjekova suština trula iznutra ili ima neka nepopravljiva oštećenja. Takvi slučajevi se dešavaju veoma često. Kod jednog abnormalnog razvoja ličnosti često se dešava da se razvoj suštine zaustavi u jednoj veoma ranoj fazi, tako da ona ostane veoma mala i deformisana. Od neke male i deformisane stvari ništa se ne može napraviti."Što je još gore, vrlo često se događa da suština umre u čovjeku dok su njegova ličnost i tijelo još uvijek živi. Značajan procenat ljudi koje svakodnevno susrećemo na ulicama velikih gradova su ljudi koji su prazni iznutra, tj. oni su, u stvari, već mrtvi.”

[U vezi ovog poslednjeg navoda, pogledaj temu: Organski Portali]

"Na svu našu sreću, mi to nismo u stanju da vidimo i znamo. Kad bi mi znali koliko ljudi je stvarno mrtvo i koliko mrtvih ljudi upravlja našim životima, mi bi poludjeli od užasa.
"Stvarno se i dešava često da ljudi polude zato što su saznali nešto slično, a da prethodno nisu bili pripremljeni za to, tj. vidjeli su nešto što nisu trebali da vide.”"Da bi čovjek vidjeo bez opasnosti po sebe, on mora već da se nalazi na Putu. Ukoliko čovjek, koji nije u stanju da išta učini, vidi istinu - onda će on sigurno poludjeti. Međutim, to se rijetko dešava. Obično, sve je tako aranžirano da čovjek ne može ništa da vidi prije vremena."Ličnost vidi samo ono što ona voli da vidi i što nema uticaja na njen život. Ona nikada ne vidi ono što ne želi da vidi. To je istovremeno i dobro i loše.

“Dobro je ukoliko čovjek želi da spava, a loše – ukoliko želi da se probudi."

- 11:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

11.11.2005., petak

Privatizacija na Balkanu u Završnoj Fazi

Na Balkanu proces privatizacije teče po planu i programu i sada se već nalazi u svojoj završnoj fazi. Transfer onoga što se nekad zvalo društvena imovina u ruke privatnika, uspješno je obavljen. Rudna bogastva, izvori čiste vode, profitabilni dio industrije, medija, telekomunikacije itd. prešli su u ruke multinacionalnih kompanija, dok su lokalni moćnici pokupovali ono što je iza njih ostalo, uz pomoć para (a bogami i bez njih) koje su, u mnogo slučajeva, dubioznog porijekla. Tako se Balkan se po cijenama proizvoda i usluga približio Evropi a što se plata i penzija tiče, one su još uvijek na Afričkom nivou.

Na Balkanu se malo po malo, ukida i voska. Ciljevi iz nedavnog rata su ostvareni, sve što je valjalo postalo vlasništvo stranaca, pa se sada izgubila i potreba za vojskom jer se nema više šta braniti niti od koga. Zašto da branimo tuđu imovinu? Bolje da radimo za njih, pa makar i za male pare, nego da ginemo zbog njih. Stranci ionako sada sve kontrolišu. Okupirali su nas, sada nek’ nas paze. Logika je logika! Uostalom, političari koji su pod njihovom kontrolom uvjereni su da će se ukidanjem vojske uštedjeti i mnogo para, a političara koji nisu pod njihovom kontrolom a nalaze se na vlasti, za sada nema a kako stvari stoje, neće ih ni biti. Neki vojni stratezi čak tvrde da će sa ukidanjem vojske i opštim razoružanjem na Balkanu, napokon prestati i naše međusobno klanje, jer nama ionako nikad nije ni bio potreban nekakav vanjski neprijatelj. Mi smo dovoljni sami sebi.

Međutim, pošten čovjek nema mnogo vremena da razmišlja o svemu ovome. Većina ljudi na Balkanu trenutno se bave umjetnošću – preživljavanja. Sa par stotina eura ili maraka mjesečno valja sastaviti kraj s krajem. Oni koji se bave umjetnošću preživljavanja nemaju vremena ni za kakvu politiku ili filozofiju a metafiziku pogotovo. Uostalom, i umjetnost je sasvim dovoljna.

~***~

A sada i jedan kuriozitet. Nedavno sam saznao za podatak da je nekoliko članova Predsjedništva jedne od balkanskih državica samo za troškove toalet papira, otpisalo za prošlu finansijsku godinu pola miliona dolara!? Mislim da je ovaj podatak dovoljan da čovjek dobije sliku - koliko ti ljudi seru!? (Naravno, ovaj problem je riješen tako što je osoba koja je objavila ove podatke odmah otpuštena s posla, tako da nas ona neće više moći uznemiravati ovakvim detaljima iz objektivne realnosti.)
Zar je onda nekakvo čudo što narod živi u govnima do grla?!

Međutim, narod se ne buni jer preko strogo kontrolisanih medija svakodnevno saznaje da je sve u redu i da nema razloga za nemir. Preko medija vidimo da ima i drugih koji pate, čak više od nas. A ima i muzike! Ima i filmova! Tako čovjek, ukoliko je živ, treba da bude sretan što je živ; a oni što nisu živi, treba da budu sretni što - nisu ovdje.

~***~

Business

Što se investicija tiče, čini se da se na Balkanu trenutno najviše ulaže u Hrkljuša, koji je prema mišljenjima mnogih, još uvijek – najisplativija investicija. Nova velelepna zdanja specijalizovana za molitvu Hrkljušu i Hrkljušu dž.š. izniću na sve strane i protežu se visoko u nebo. Ljudi još uvijek najviše računaju na Hrkljuša, jer na kraju krajeva, ko će nam pomoći ako neće on?! Uostalom, zar on to nije lijepo rekao u Pismu?! Tako, kako je krenulo, još malo pa će svako imati ispred svoje kuće crkvu ili džamiju, tako da će se moći moliti Hrkljušu do mile volje. Šta bi mi da nema Hrkljuša? Uhhh, sav se naježim kad pomislim na tako nešto. Činjenica jeste da smo u govnima do guše ali da nije Hrkljuša mi bi se sigurno već odavno udavili u njima. Čista logika!

Oni koji tvrde da religija nema nikakve veze s logikom, sada su vidjeli da ima!

U svakom slučaju, trenutno stanje na Balkanu je samo reflekcija onog starog ‘metafizičkog’ principa: Tražili ste – gledajte! (Ili - "Iskaliste, eto vam ga", što bi reko mali Mujo). Kako stvari stoje, u suštini, svi skupa smo ga dobro popušili ali srećom da većina nas nije svjesna ove činjenice, jer nije u stanju da vidi objektivnu realnost (usljed onog transa o kojem je Gurdžijev još davno govorio). S druge strane, kad bi mi bili u stanju da vidimo objektivnu realnost, onda bi objektivno i razmišljali, što bi vodilo jednom mnogo svjesnijem i odgovornijem ponašanju, te ga tako ne bi ni morali stalno pušiti (a možda smo već postali ovisni?!?).

Da li je onda čudno to što nam se istorija stalno ponavlja?!


- 06:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Posjete: