mudre_izreke_starih_slavena
Beat your worry on the joy! = Pusti brigu na veselje!


vic(maher) dana
Zašto kokoš nema cice?
Zato što pijevac nema ruke!

Šta je to: - Četvorica u jednoj sobi, a samo jedan radi?
Tri službenika državne firme i ventilator.

Pitao Cigo Cigu, dal' ima 100 maraka?, a ovaj mu odgovara: - Nemam brate, a i da imam, odakle mi?
KuTaK za SP(B)OLni trenutak
NAZIVI ZA ANALNI SEX
Guranje u podrum? Zašto?
Zato što je kao u podrumu, smrdi,
vlažno, zmazano, al ulaziš.

Grozno, više nećemo pisat takve prostote, brrr...

pizzagrill®

plaćeni mali oglasi
       

01.12.2005., četvrtak

Biljke mesožderke

Kukcojedne bilje (biljke mesožderke) rastu na vrlo siromašnim tlima, najčešće na tresetištima ili kao epifiti na drveću u tropskim područjima i tijekom evolucije preživjele su zahvaljujući neobičnoj sposobnosti prilagodbe. Biljke su na prvi pogled obične, imaju listove i cvijetove, zelene su (imaju klorofil), a kao dodatni izvor prehrane služe im ulovljeni kukci. Mesožderke nemaju nikakve probavne organe, one samo izlučuju enzime koji, jednostavno rečeno, otapaju bjelančevine koje bilja djelomično probavi i koristi ih kao dodatni izvor dušika i fosfora.

Strašno, a baš sam mislio da imaju zube jebate. Ma vidio sam u Sport Billyu, jela je sve živo, žvače čovječe, mljacka, ima oči. I tako sam ja živio dvadeset godina u zabludi, totalno sam razočaran, ko kad mi je baba rekla da su mama i tata Sv. Nikola. Baš sam se razočarao ove godine, šok za šokom, Kuky mi nije dao igrat tenis na Olimpijadi, mulci iz potkrovlja ne pišu blog, susjeda mi ima dlakavu 3.14cu, katastrofa, tako lijepo lice, čupa obrve, a dolje lastavičje gnjezdo! Ja se od ovih šokova ne budem oporavio godinu dana. Sve moram sam, nemaš se na koga oslonit, što ne napraviš sam kao da nisi ni napravio, sve fuš majstori.

- 12:37 - Replika na glupost (0) - Crno na bijelo - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

GiGi-jev kutak
Tijekom utrke 3 000 metara sa zaprekama kenijci preskoče 28 suhih i 7 vodenih zapreka. Visina zapreke za muške je 0.914 m, u bazenčić sa vodenom zaprekom stane 367 litara kiše, aj ti reci.


Predsjednik NK „Lokomotiva“ Moskva svoj broj telefona daje ljudima tako što ih zapisuje na novčanice od 100 $, jer ima pune đepove para!

(reuters my ass)