mudre_izreke_starih_slavena
Beat your worry on the joy! = Pusti brigu na veselje!


vic(maher) dana
Zašto kokoš nema cice?
Zato što pijevac nema ruke!

Šta je to: - Četvorica u jednoj sobi, a samo jedan radi?
Tri službenika državne firme i ventilator.

Pitao Cigo Cigu, dal' ima 100 maraka?, a ovaj mu odgovara: - Nemam brate, a i da imam, odakle mi?
KuTaK za SP(B)OLni trenutak
NAZIVI ZA ANALNI SEX
Guranje u podrum? Zašto?
Zato što je kao u podrumu, smrdi,
vlažno, zmazano, al ulaziš.

Grozno, više nećemo pisat takve prostote, brrr...

pizzagrill®

plaćeni mali oglasi
       

18.11.2005., petak

Trese, lupa, udara

Znate li kakav je utjecaj pneumatskog čekića na mozak? Jak! Taman je došao petak, dan kojeg svi radosno iščekujemo, dovršavaju se poslovi, prestaje ona cjelotjedna napetost, šefovi su odavno otišli doma, lagano se toči rakijica prije gableca, lagano se toči rakijica poslije gableca, lagano se toči rakijica... i kad se sve čini savršeno, u glavu mi lupi zvuk pneumatika. Neko ja dao rušit stepenice!!! Katastrofa, jebote! Vjerujem da svima tutnji u glavi, jer nisam ja jedini koji šuti i trpi bol, vidim im po facama. Čak ni izjave poput: „vidi, sunce“, ne pokazuju zadovoljstvo na našim licima duže od 5 sekundi. Katastrofa, jebote! U svakom slučaju našao sam način kako preuzeti kontrolu, al ne nad svojim životom, već nad životima drugih. Kad bih Vam rekao o je riječ, nebi se baš složili da je to kontrola nad životom, al vjerujte mi, kad nekome uzmete kontrolu nad pojedinim malim stvarima, njima je to smak svijeta. Ma jebo sharing i remote, šta sam ja danas uspio! I nakon svega toga, još me smatraju za Svevišnjega. Ipak, ja upravljam umjetnim životima ove firme. Nakraju ispada da ti ljude nemoju svoj život, jer žive tim umjetnim životom. Katastrofa, jebote!
E mislim da bi to bilo sve za danas, sutra je dan D, Šangaj-bombaj! Haha, neću Vam reć o čemu se radi, al kamene glave će znat. Još samo da preuzmem kontrolu nad prvim servisom i to bi bilo to :)

Uživajte, pozdravlja Vas „lik“

- 17:03 - Replika na glupost (0) - Crno na bijelo - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

GiGi-jev kutak
Tijekom utrke 3 000 metara sa zaprekama kenijci preskoče 28 suhih i 7 vodenih zapreka. Visina zapreke za muške je 0.914 m, u bazenčić sa vodenom zaprekom stane 367 litara kiše, aj ti reci.


Predsjednik NK „Lokomotiva“ Moskva svoj broj telefona daje ljudima tako što ih zapisuje na novčanice od 100 $, jer ima pune đepove para!

(reuters my ass)