mudre_izreke_starih_slavena
Beat your worry on the joy! = Pusti brigu na veselje!


vic(maher) dana
Zašto kokoš nema cice?
Zato što pijevac nema ruke!

Šta je to: - Četvorica u jednoj sobi, a samo jedan radi?
Tri službenika državne firme i ventilator.

Pitao Cigo Cigu, dal' ima 100 maraka?, a ovaj mu odgovara: - Nemam brate, a i da imam, odakle mi?
KuTaK za SP(B)OLni trenutak
NAZIVI ZA ANALNI SEX
Guranje u podrum? Zašto?
Zato što je kao u podrumu, smrdi,
vlažno, zmazano, al ulaziš.

Grozno, više nećemo pisat takve prostote, brrr...

pizzagrill®

plaćeni mali oglasi
       

04.11.2005., petak

Bela IV.

I danas dok nam je BigBradr (baš je fora ova riječ) na službenom proputovanju po Baniji, ostatak kamenica (velim to zato jer smo danas jeli rižoto sa plodovima mora) se sprema na veliki „come back“ za okrugli stol i da još jednom utvrdimo ko je bolji u beli (bambus eksamo, lokat idemo). Bigi je odusto od večernjeg fuka, nije čovjek više u formi. Pa ko još u tridesetima može karat svaki petak navečer?
Ja sam planiro navratit do Rijeke ovaj vikend, al sve se bojim da neću. Kad me matera vidi onako sašivenog, ne gine mi slaganje drva. Pitam se šta će bit idući vikend kad se počnu bačve otvarat. Nisu pogriješili kad su mi govorili da će me ova ekipa pokvarit, sad sam još gori nego oni sami. Al bolje biti pijan nego star! Ja još neko vrijeme neću pjevat „Trideseta meni prođe...“.
Sorry guys ;)

p.s. Sretan rođendan jednoj kamenoj glavi (sa malim zakašnjenjem)

~ lik ~

- 12:10 - Replika na glupost (0) - Crno na bijelo - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

GiGi-jev kutak
Tijekom utrke 3 000 metara sa zaprekama kenijci preskoče 28 suhih i 7 vodenih zapreka. Visina zapreke za muške je 0.914 m, u bazenčić sa vodenom zaprekom stane 367 litara kiše, aj ti reci.


Predsjednik NK „Lokomotiva“ Moskva svoj broj telefona daje ljudima tako što ih zapisuje na novčanice od 100 $, jer ima pune đepove para!

(reuters my ass)