Mr. Fingers

Ove nebuloze pisane su 03.07.2006., to je ponedjeljak

Davim vas o predmet obožavanja

najprije, da se ne čudite zašto sam odlučio prozboriti nakon milijun godina, pogledao sam predmet obožavanja. jednostavno moram nešto reći.
malo sam tužan, iako je neki happy-end, al mi je svejedno nekako tužno i sav sam tužan, kao kakva pičkica, sad mi se malo cmolji :-/
al ne bum. zapravo mi je film super, sjetio sam se nekih stvari iz prošlosti koje su imale lijepu budućnost pred sobom, al su eto tako, zaboravljene....
sjetio sam se jedne cure koja mi je preporučila ovaj film, pa sam tužan....
ne mogu vjerovati da je nekakav film sa gay-temom bio na nacionalnoj tv.... btw ja nisam gay, iako se to zapravo vas uopće ne tiče (oni kojima je ovo namijenjeno znaju)
ne znam da li da još pišem, neki ljudi će dobiti srčani od prevelikog posta....
a mogao bih, taman sad za cijelo ljeto.... ;-)

svašta mi je bilo u ovo kratko vrijeme praznika, prošao sam s 5 (mat. gimn.), sretan sam, bio na moru par dana, otišao blještavo blijed, vratio se malo tamniji, sad opet malo izblijedio jer nema sunca pa se ne mogu sunčat....
tamo bio s rođacima (mrzim to), al bilo je lijepo, zaljubio sam se milijun puta....
i bio sam malo zatreskan u sphynx, al nisam joj ništ slao ni ništ.... nekak.... ne znam.... (ak ovo čitaš.... ne znam šta da ti kažem.... volim tvoj blog, jako ;-))
al daleko od očiju, daleko od srca.... nisam ju vidio od škole....

pozvani ste svi na moj i bernardin rođ 22. ili 21., vidit ćemo još, na klasijama.... feel free to join us (i ti, sphynx ;))

uglavnom još sam tužan, treba mi ljubavi jebote

uglavnom snimat ćemo film, bit će pre-cool (yvonne ;-p), o nekoj vještici koja je nepravedno spaljena u inkviziciji, pa se mi kao zajebavamo, zovemo duhove i ona nam se javi, i zaposjedne ovu jednu, i onda ta ubija sve po redu, na kraju svi crknemo, non-happy end, moći ćete ga ekskluzivno naručiti preko mog bloga;)

ja bi suuuunce

de tužan sam idem čitat vikicu (faust), püs

kerran vain....

p.s. jel zna netko gdje u sb ima za kupit uv-svjetlo i lava lampe? bio sam u spartaku i tamo nema, ne znam di bi to uopće moglo biti?


i sorry što kod nikog ne komentiram, username mi je predugačak da bih ga stalno upisivao, a ne da mi se mijenjat, al ne brinite, sve vas čitam redovito!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>