Mr. Fingers

Ove nebuloze pisane su 27.05.2006., to je subota

Davim vas o Rape_me

tvoji mi otkucaji još odjekuju
u viziji, komi
tvoj lik kao nož, u mozak zaboden
još uvijek me pokrećeš
nesvjesno, neželjeno
zašto da ti vjerujem?
ti si samo riječ, osjećaj
nestvaran kao i svijet
tvoj uzdah mi još ispunjava nosnice
hrani me svojom opojnošću
ovisan o tvom dodiru,
igram se s krajem
isparavam, lomim se
izvan mene nema ničega...







evo jedna pjesma... da se malo javim... fallen se vraća među žive.
Joj, maturanti :(
Malo sam tužan, fale mi... škola je tako prazna...
iali su super kostime ovi naši (sb)
iz naše škole najbolji - frankensteini i nevjeste, ahileji i here, gangsteri iz chicaga... zakon... predobre nastupe su imali,
volim therion, volim rammstein, volim after forever...
volim dobru mjuzu...
volim jednu tajanstvenu osobu...

de ne da mi se više pisati


piis

<< Arhiva >>