hej..Jessss, boli me zub!!!!

u kurcu sam, kako mi može biti...burninmad
jebu me ovi šavovi.... ako ikog zanima za sad sam dobro nakon torture...
jebeni kauč.. oču izači vanheadbang!!

bio sam srao neki dan na blogu po hrvatskom zdravstvu cijelu jednu stranicu ali mi ju je gamad izbacila kad sam ja kliknuo "objavi" pičkeburninmadtako dami se sad neda sve iz početka pisat pa ću najbitnije stvari ukratko izjavit..

nabijem nakurac cijelo hrv. zdravstvo i dabogda im pička strunula na čelu,
i rađali djecu s ptičijom gripom u guzici, i severu ljubili guzicu! itd..

ps:pogledajte ovo:(headbang

15.02.2007. ...19:50 Komentari (4) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pivorockburek

DEBILANE

  • Friendster images





    da ti pokuca ova sisa na vrata....ti bi ??
    nebi je upoznao sa zlatarom i striborom
    zvao ekipu na gang bang...
    pbjego bi snjom u njemacku
    kurcem je u celo dok vristi "volim pimpek bobac"
    silovat je pa ubit poslje i rec frendu
    izjebao bi je ko životinja...
    samo silovat i ne rec mami
    pitao dali slusa "the favorites"
    odveo u prostor na play station...
    neznam, valjda drkao... to jest neznam jer bi me srcani uhvatio
      
    Free polls from Pollhost.com



    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr