< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo dvije trebe... volimo pivo...jako volimo pivo... i sve ostalo... ovo je blog na kojem ćemo pisat sve gluparije koje će se događat u našim životima i uokolo... dakako, uvjek s bocom pive u ruci... molimo sve istomišljenike da nam ostavljaju komentare i daju nam podršku u pijenju piva...

Ako tko ima kakvu ideu kaj želi samo s nama podijelit, sličicu il neš kaj bi mogle metnut na blog može nam slobodno poslat na mail : pivopije@hotmail.com

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Alkoholičari... (bar neki)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Plavuša u duši...

Naš zaljubljeni Frik...( od milja )

Mala Princeza...

Ludica...

Bend bez imena...

Luđakinja na kvadrat...

Štrumfovi...

D van end onli mis Krafna...

Maderfakeri det mejk ju smajl...

Pivica ... jeeee

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Belgian beers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Od malih nogu... zdrav život... party smijeh





Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster



vou

nedjelja, 01.04.2007.

jednom davno...

dakle ovako... ovaj post je posvečen nama dvjema, dve glavne konobarice na blogu van end onli SADISTICA & CIGANKA... odljučila sam malo pisat o tome kak smo se upoznale, kroz kaj smo sve prošle i preživjele da bi bile ovo kaj smo danas, frendice na kvadrat!!!!
bilo je to ljeto pred par godina u sabunikama... na molu sam djelila životne muke s petrom... petra nie na ovom blogu al ju jako volimo i ona je dio veličanstvenog tria rofl.... i tako sam se ja skompala sa petrom koja je pak super oduvjek bila sa sadisticom s kojom me naknadno i upoznala... sječam se bila sam si bolja s petrom jer je paula stalno šalabajzala sa starim pa nikad nie bila s nama al eto došo je i taj dan kad smo nas tri po prvi put izašle van... na ninskoj ili kak se več sad zove u onom blesavom bejvoču koji je tada i ličio na bejvoč( ah to su bili dani...dead ) i pričale, petra je imala onaj svoj zeleni šosek i bjelu majcu, a paula u onom svom stilu, široko otkačeno i nikako šminka... iskreno meni se moja mala isprva nie sviđala, šutljiva je bila i tak i misla sam da si nebumo dobre... i onda tak malo po malo skužila sam da njoj treba malo vremena na ljude košto sam ja i ja joj dadoh rto vrjeme... nas tri smo djelile sunce, pjesak, čikove na plaži, zgodne dečke( iako nisu bili naši rolleyes ), zahebanciju, hranu, slatkače i kaj je d best brzo i sve tajne... uvjek bi poslje izlaska otišle k meni u dvorište i pričale koda smo si ono oduvjek d best... malo po malo petra i sadistica su mi postale najbolje frendice i stvarno više ne znam kaj bi bez njih... kak je ljeto završilo svima je mrak pal na oči, ko mala deca smo plakali za ljetom al ono je otišlo i ja sam se s curkama viđala malo malo, i baš je bilo koma, još i više jer osim kaj mi je i ljeto otišlo otišle su mi i curke... doživjele smo iduče ljeto, na kojem je bilo veličanstveno... kao i svako drugo aftr ol rofl... od tad ja i i moja mala smo si nerazdvojive... pa ono kaj sam ja bez nje?!?!? ciganka?!? neeeee!!! tu jesen sam napravila največu glupost u životu, i kaj got mi moja mala rekla ja si to nikad nebum oprostila, zaboravila još manje, al moram priznat da sam nakon tog puno stvari vidla a i naučila... vidla sam zapravo kolko smo si ja i ona dobre... ljudi moji imam milijun frendova na ovom svjetu al rjetko koji če vas natjerati na plač i to od sreče, od smjeha, rjetko ko če oprostiti ono kaj sam ja napravila, rjetko ko če uvjek nač vremena da ti stavi ruku na rame i veli mala usrala si i sad te moramo izvuč, z druge strane rjetko kog češ sanjati, rjetko kom češ dat zadnju lipu, rjetko kog češ braniti i sramotit se, rjetko kom češ dat zadnju kap pive u flaši, rjetko kog češ zagrlit i osječat se koda stvarno nisi sam... ma baljezgarim tu puno, al eto nisam pjesnik i nejdu mi tu poetske neke spikice al jedno vam mogu reč



SADISTICA & CIGANKA 4EVER !!!!!!
P.S. sadistice vovim te veji veji mač cerekcerekcerekcerekparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Don't drink and drive. You might spill your beer