pivka blog

subota, 09.09.2006.

blogić bez slički

Evo nakon duže pauze da i ja malo blogam.
Mada mislim da ga nitko ni ne čita pa sam ljena i pisati.
Ali sad pitanja za one koji čitaju.
Čitam ja razne blogiće,super su.puni sličica,raznoraznih informacija,svega vraga.a moj tako OBIČAN,nema ničeg.pa tko bi ga i zapazio.
Ali fora je u tome ljudi moji što ja nemam pojma kako staviti i «ukomponirati»sve to.
Da sad ćete me popljuveti da imam stotisuća objašnjenja i da kako sam glupa....
Da jesam ali uopće ne kužim kad mi netko počene sa –otvoriš ovaj program,pa stisneš ovo.Pa ono. (sad prevrćem očima).Pitam ja tako i dragog,mena pojma.Frenda,ni on.Pa si mislim zar je to tako teško?Očito je,ili nije????
I tako dok ja ne saznam ništa pametnije,i dalje će mi blogić izgledati malo otužno.

- 11:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve i svašta!
puno svega,malo svašta.