< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (32)
Studeni 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

VIC DANA:

users online

Myspace Codes & Myspace Code


G-Unit style toooooo



Ako bi nekom slučajno trebo moj msn:

majstor.massa@hotmail.com


50 Cent Lyrics
Straight To The Bank Lyrics





LINKOVI NEKIH LJUDI

crazy sexy back Ana


Memorabilia - najbolji blog ikad, prisjeća se starih crtanih filmova, filmova, serija itd... OBAVEZNO POGLEDATI!!!!!


Blog kojeg obavezno morate pogledat, ja ga redovito čitam hehe | The Mladichi


KK Šanac ekipa - dečki ludi ko isusi


Maverick


Lik koji ide samnom u razred svira u bendu,a ovo im je stranica


Za sve rockere u duši i srcu,blog od moga frenda Dinka


Za sve rapere u duši i srcu,blog od moga frenda Makija(Maki aka NME)


Ovo je web stranica frenda zvanog iggy


Ovo je web stranica frenda zvanog struja


Blog frenda zvanog Struja


Maki aka NME ima novi blog


Predobar forum moga frenda Struje


Svaštara linkova

Jedna super luda internet igrica
(ako se prijavite prek mojeg linka,
Ja dobivam bodove,tak da please...)
TRAVIAN

Odlična i jeftina trgovina tehnikom
Diskont 24

Jednostavno ubrzavanje kompa
XP Tips&Tricks

Piratski software i hacking
The Viper Files

Dobar forum o kompovima
PC Ekspert

Sve o PC igrama
g a m e r

Overclocking kompa
OVERCLOCKING

Hacking stranica i obrana kompa
The Happy Hacker

Velika software download baza
MajorGeeks

Velika software i games baza
ProjectW

Besplatne torrent baze
TorrentReactor
btjunkie
The Pirate Bay

Moja škola(slabo korišten link)
Tehnička Škola Karlovac

Popis svih hackerskih napada
ikad,updata se redovito
Zone-H



nedjelja, 06.07.2008.

zašto nebi kad mogu

U petak je goran mali imal rođendan. bilo je super super zabavno. nasmijali smo se ko budale. istina ili izazov je bila odlična ideja. barem prvih par krugova. i tak.došo kući u 5 i nešto a ujutro je trebalo u 6 se dignit i ić na vožnju u karlovac. ja se lijepo probudio(tj stari me probudio) u 6, spremim se i u 6:20 bi trebo izać iz kuće. i ništa, ja se spremim i sve, i uvati mene spavanje i reko ma neću spavat idem se malo samo leć i odmorit tih 10 minuta. i ništa ja legnem, i probudim se u 8 i 10. instruktor šalje poruke, i niš ja ga nazovem i kažem sorry stari budilica mi nije zvonila i prespavo sam otkaži vožnju. kaže on nema frke prijatelju samo ti spavaj. i bogami je prijatelj nastavio spavat i to sve do pola 3 popodne. jebate dan. baš je pasalo. onda sam otkuril na nogomet, tam se malo istrošil, pa onda doma tuširanje i to i onda do 12 kod frenda zajebancija, san andreas igrali i gluposti. i tak sad je 03:15 i pišem ovo i nimalo mi se ne spava i nemam ideje kak da zaspim uopće pošto se super naspavah. i tak ti ja kažem, sad mi je baš sve palo na svoje mjesto. školu prošo bez popravnog, idem na vozački, feštam ko lud, praksu odrađujem(ja volim praksu, nije mi jasno kak bi izdržo ljeto bez da išta radim i bezveze trošim sate), 03:08.2008 vjerojatno idem na more na pag k frendu u vikendicu. to će bit super, cuganje svaki dan goujn goujn svaki dan, i mah mah mah. iooooooooooooo bilo bude super. i tak ti ja velim bolje od ovega nemože. idem sad probat zaspat. ajde ljudi vidimo se i čujemo. ajde, bok.

Image and video hosting by TinyPic

p.s
black eyed peas su super, i njihova pjesma 'my style' također

"My Style"

(feat. Justin Timberlake)

Lord, have mercy [7x]

[Chorus:]
I know that you like my style [2x]
We came here to turn you out
Everybody in the place get wild
I know that you like my style [2x]
We 'bout to drop it on your ass right now
Everybody in the place get wild
(So what you saying?)
What's up, what's up with you girl [2x]
What's up, what's up with you boy [2x]

Don't jock, don't jock, baby don't jock me
I drop the hotness, baby watch me
You can't, you can't, no you can't stop me
'Cause I'm a champ on the rep like rocky
And when I spit it trying out at Z rocks me
Got my style trademark with the copy
Right, you know my style is naughty
Right, so don't cock-block me
You like my style when I'm whiling out with my gang
And I gain my fame from doing my damn thing
On a mike and I turn the stage like cocaine
And I bang them thangs like a lover man

[Chorus]

Our style lined up when we team up
JT and BEP sold the scene up
Cali to Tennessee and in between 'em
We the hottest in the biz, turn the beat up
We be rolling four Hummers and a Pima
With sunset off the chi cantina
Stepped out looking fresh and clean-ah
Paparazzi put me in any magazine-ah
I got eight million ways to rockin' like this
And ain't nobody drop their styles like this
I'ma give it to you like that and like this
And my momma always told me "My baby's a genius"

[Chorus]

[Taboo in Spanish:]

Te gusta mi estilo(estilo)
Dile a tu tia y tu tio(tio)
Ahi viene Jimmy with the lingo(lingo)
I like to keep my style on singo (singo)
Baby you can call me mijo (mijo)
I make you say "Adios mio"
Tu chocha es todo mio (Ay)
I make it hot for you if it's frio

It feels like something's heating up
Timberland on the drum-drum he's beatin' up
Black Eyed Peas, there's no defeating us
JT, he's rocking a beat with us
Them freaks, they want to freak with us
After the spot they trying to meet with us
They know our style is fabulous
Off the hook our style ridiculous

Ba-da-ba-da-ba-da...

What's up, what's up with you girl [2x]
What's up, what's up with you boy [2x]

I know that you like my style [2x]
I've been gone for a while
But I'm back with a brand new style

Black Eyed Peas (Black Eyed Peas)
JT (that's me)
And we out baby (out baby)

Ba-da-ba-da-ba-ba-ba...



| komentari (2) | print | # |

petak, 04.07.2008.

spešl za ninu

nina. nina je PERV. baš je perverzna. i moram napisat post o njoj. mislim, ne da moram nego oću. baš sad za inat oću. nina se zna zajebavat.bpgami zna. čestitam. to je pohvalno. znači, eto sad više nisam u životnoj opasnosti pošto napisah par riječi o nini. ajd bok


drugi dio:

lil proofyyy sorryyyyy stvarno sorryyyy nisam te skužil bili bi se konačno upoznali ali jbg nisam skužija. my bad,my bad my preveliki bad. i tak.

maki je lud ko šljapa, isusami bogami je lud.

buraza sam upiso u srednju, tj pomogo mu da se upiše. čovek ide u kuhare. nek mu bude.

vozim ko blesav, golf kod žunca samo leti. čestitam, imam 14 sati već. sutra će bit već 16.

život mi je perfektan. bolje nemere.

ajd bok



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>