< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (32)
Studeni 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

VIC DANA:

users online

Myspace Codes & Myspace Code


G-Unit style toooooo



Ako bi nekom slučajno trebo moj msn:

majstor.massa@hotmail.com


50 Cent Lyrics
Straight To The Bank Lyrics





LINKOVI NEKIH LJUDI

crazy sexy back Ana


Memorabilia - najbolji blog ikad, prisjeća se starih crtanih filmova, filmova, serija itd... OBAVEZNO POGLEDATI!!!!!


Blog kojeg obavezno morate pogledat, ja ga redovito čitam hehe | The Mladichi


KK Šanac ekipa - dečki ludi ko isusi


Maverick


Lik koji ide samnom u razred svira u bendu,a ovo im je stranica


Za sve rockere u duši i srcu,blog od moga frenda Dinka


Za sve rapere u duši i srcu,blog od moga frenda Makija(Maki aka NME)


Ovo je web stranica frenda zvanog iggy


Ovo je web stranica frenda zvanog struja


Blog frenda zvanog Struja


Maki aka NME ima novi blog


Predobar forum moga frenda Struje


Svaštara linkova

Jedna super luda internet igrica
(ako se prijavite prek mojeg linka,
Ja dobivam bodove,tak da please...)
TRAVIAN

Odlična i jeftina trgovina tehnikom
Diskont 24

Jednostavno ubrzavanje kompa
XP Tips&Tricks

Piratski software i hacking
The Viper Files

Dobar forum o kompovima
PC Ekspert

Sve o PC igrama
g a m e r

Overclocking kompa
OVERCLOCKING

Hacking stranica i obrana kompa
The Happy Hacker

Velika software download baza
MajorGeeks

Velika software i games baza
ProjectW

Besplatne torrent baze
TorrentReactor
btjunkie
The Pirate Bay

Moja škola(slabo korišten link)
Tehnička Škola Karlovac

Popis svih hackerskih napada
ikad,updata se redovito
Zone-H



utorak, 05.02.2008.

koga

ljudi, neko mi sere sa strane u cboxu. reko majku ti jebem pičkastu daj mi samo svoj msn da ti facu razjebem jer mi vas je anonimaca stvarno već pun kurac da vam pička mile materine. sinko napiši kak se zoveš da ti napravim male korekcije na faciii eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jeba ti horda crnaca mater bezobraznu goni se u pičku materinu i odjebi s bloga đubre neotesano da ti jebem sve po spisku aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



ntro:daaaaa hahahaa jaaaaaa jaaaaaa bakalar yo ha

ref: Zakuvo sam caj dosta mi je fuke boli me stomak i prolivam na dupe,cela rolna papirna traje pola cuke,zato WC solju sam bacio na muke 2X

Ajs Nigrutin

Da natocim corbu otish'o do pumpe
Dok mi brishe staklo ja joj gledam dupe
O kako dobro brishu ove fufe
Moram da dolazim ceshce na pumpe
Jer na pumpama ima dosta riba
Gledaju kako ce staklo da se riba
Ja se smejem i sedam u kola
Dok mi zvoni moja motorola
Ne mozesh da verujesh kakvo imam zvono
Javljam se i pitam shta ima ovo ono
Shta se to radi kako je vama tamo
Pijem neku pivcugu dok mi brishe staklo
Pirsovana sisa mi grebe shofershajbnu
Odma' sam joj ponudio jednu kobaju
Kobaja je bila tako sveza taze
Uzele na haubu da legnu da se maze
Ne dolaze na shljaku bez pola extaze
Gutaju po komad i onda bolje rade

ref: Zakuvo sam caj dosta mi je fuke boli me stomak i prolivam na dupe,cela rolna papirna traje pola cuke,zato WC solju sam bacio na muke

Mos-kri

Lajne su mi bile poprilicno duge
Sve pukoh na gudru nemam ni za pljuge
Omiljena igra u vrticu bila shuge
Igrali smo zmurke a i igre druge
Gledao sam meceve Muhameda Alija
Za partnerku bi od svih izabrao Skalija
Za partnera Moldera ili Slotera
Dnevno spichim oko 15 kvotera
Za pljackashima pali potera
Fukica i prva pljuga uvek protera
Juce sam overio kod supermarketa
Nije mi bash priala ona lajna peta
Kod proliva curi svashta iz dupeta
Cirkao sam vino direktno iz bureta
Vozio sam vectru a sad vozim stila
Koji sam je shmeker majko moja mila
Iako si gaborka lepa si mi bila
Svirali su Brejkersi,Ice Burn i Sila

ref: Zakuvo sam caj dosta mi je fuke boli me stomak i prolivam na dupe,cela rolna papirna traje pola cuke,zato WC solju sam bacio na muke

Timjah da Sensei

Ilegalne akcije beton cigle fasadne
Dilujem rep sranje znaci imam gudre svakakve
Ovde kad te uhvate sa asfaltom te sastave
Naucio te radove kad bez'o sam sa nastave
Kar'o sam princeze mamine i tatine
Matorke i klinke prsle s' mozgom drolje raspale (Velja)
Na lozi u klubu do dva ujutru se raspadnem
Popio sve pare a palio bi' taksijem (Velja)
Ujutru se budim josh uvek high od rakije
Obavezno proliv troshim rolne papirne
Ne znam da l' cu ikad prestati da se satirem (to Velja)
Iako ti se nesvidja vidimo se kasnije
Uvece je 10 shesta flajka prazni se
Mokri nam je don'o neke dzeje azijske
Kad nemam picku drkam karu tako praznim se
Na Koshavi je neki skrndelj gistro mazi se

ref: Zakuvo sam caj dosta mi je fuke boli me stomak i prolivam na dupe,cela rolna papirna traje pola cuke,zato WC solju sam bacio na muke 2X



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>