< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (32)
Studeni 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

VIC DANA:

users online

Myspace Codes & Myspace Code


G-Unit style toooooo



Ako bi nekom slučajno trebo moj msn:

majstor.massa@hotmail.com


50 Cent Lyrics
Straight To The Bank Lyrics





LINKOVI NEKIH LJUDI

crazy sexy back Ana


Memorabilia - najbolji blog ikad, prisjeća se starih crtanih filmova, filmova, serija itd... OBAVEZNO POGLEDATI!!!!!


Blog kojeg obavezno morate pogledat, ja ga redovito čitam hehe | The Mladichi


KK Šanac ekipa - dečki ludi ko isusi


Maverick


Lik koji ide samnom u razred svira u bendu,a ovo im je stranica


Za sve rockere u duši i srcu,blog od moga frenda Dinka


Za sve rapere u duši i srcu,blog od moga frenda Makija(Maki aka NME)


Ovo je web stranica frenda zvanog iggy


Ovo je web stranica frenda zvanog struja


Blog frenda zvanog Struja


Maki aka NME ima novi blog


Predobar forum moga frenda Struje


Svaštara linkova

Jedna super luda internet igrica
(ako se prijavite prek mojeg linka,
Ja dobivam bodove,tak da please...)
TRAVIAN

Odlična i jeftina trgovina tehnikom
Diskont 24

Jednostavno ubrzavanje kompa
XP Tips&Tricks

Piratski software i hacking
The Viper Files

Dobar forum o kompovima
PC Ekspert

Sve o PC igrama
g a m e r

Overclocking kompa
OVERCLOCKING

Hacking stranica i obrana kompa
The Happy Hacker

Velika software download baza
MajorGeeks

Velika software i games baza
ProjectW

Besplatne torrent baze
TorrentReactor
btjunkie
The Pirate Bay

Moja škola(slabo korišten link)
Tehnička Škola Karlovac

Popis svih hackerskih napada
ikad,updata se redovito
Zone-H



srijeda, 12.12.2007.

ha ha ha ha

NOGOMET
ko prvo i prvo nisam nikome jebal majku ali budem ak mi neko počne srat bezveze. koji kurac ste započeli svađu uopće. sad se s tim i nosite. saznal sam i ko ste i kaj ste tak da znam koga treba najjače ak bude problema. ako nebudete srali nebudemo ni mi. a ti sinko meni veliš da sam rupa bogteneće, eejjjjjj sinkooooooo jesi ti skužil možda kolko sam vam golova skinil sa rukom koju nisam mogal pomaknit i s tim da mi je taj dan bila 8 utakmica. ali neću bezveze pričat tak i tak je rezultat rekal svoje tak da ako znaš brojat znaš kaj je veće, 7 ili 9 pa šuti i broj. i nemoj mi spominjat sunce balavo jer si ti taj koji je šmrkav. da znam ko si pazi se i nemoj mi srat jer to ni dobro za tvoje zdravlje. ako ti bude kaj smetalo u subotu ili nedelju budemo tam pa dojdi i reci mi u facu i napravi nekaj. jednostavno nemoreš podnest poraz i to boli ali netrebaš zato bezveze napadat tu okolo. malo se dobij.

*******************************PRAVI POST*****************************

e ljudi sorry kaj sam onak počel post ali me stvarno živcira to kaj mi bezveze seru. a sad prave stvari. danas sam pobral komad iz ratkajice, što znači da sam u kurcu kaj se tiče škole. na polugodištu najmanje 3 ili 4 komada. ali mi se živo jebe. pa kaj. sve se to da ispravit. ja znam da budem to rešil ali ovi moji doma će me s tim gnjavit ko da je to 9 svjetsko čudo i nebuju mi dali normalno živit. kaj znači da i nova vjerovatno otpada tak da mi malo fali da ne popizdim i sve pošaljem u kurac ajd idem ja sad aj vidimo se ja bok
čuvajte se
Image and video hosting by TinyPic



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>