četvrtak, 11.05.2006.

Osvježena i spremna za podvige nove

Četvrtak, već je četvrtak,....JUPIII...uskoro će vikend. Oj ti jedna, mi smo bili kod tebe i dočekala nas Iskra sa osmjehom od uha do uha (moš' mislit). Žućo je išao prijaviti temu za diplomski, a ja tebe vidjeti. Al od tebe ni traga ni glasa. Iskra kaže da ti je mali bolestan pa si ostala doma. Jel mu bolje?
Rekao mi Žućo da ste se čuli već danas....došla maca na vratanca. Mi ćemo doći danas, ali tek u 15.30, jer odmah nakon pičimo u Krapinske toplice posjetiti malu Mirnu, koja je tam na rehabilitalici.
Na roćkasu mi je bilo supač. Jest da sam bila malo nekulturna, jer se nikom nisam predstavila, ali prepiši to blokadom jer sam prvi put prisustvovala takvom rođendanu. Mužić ti je bio u elementu, baš je bio zabavan. Btw jesi li se riješila onih dokoljenki? rolleyes
Ja sam uzela brejk od svega i pobjegla u Bjelovar u nedjelju. Taj bjeg sam dočekala ko žedan vode. Promjenila sam okolinu, ritam i društvo i P-R-E-P-O-R-O-D-I-L-A se! Pajdo mi je puno pomogla savjetima,primjerima, time što me je saslušala iiiiiii neki kliker mi se u glavi pokrenul i sad sam u 7 brzini. Svašta stignem obaviti preko dana, UČIM što je najbolje - onak s guštom, budim se smirena spremna na pobjede nove, ništa mi nije teško i tak baš sam si super. Konačno sam izašla iz tih nekih okova rutine i nevoljkosti.
Sinoć sam se opet našla sa Tihanom i Majom, razlog: proslava Tihaninog roćkasa. Išle smo u S.Savu. Tome je prethodila manijakalna jurnjava po gradu (cipelcugom) u potrazi za poklonom. Nismo baš bile oduševljene ničim posebnim, al si je Maja našla jednu mrak mrak haljinu u Mangu. Predobro joj je stajala pa sam ju nagovorila da ju kupi.
Eto tak ti je to. Sad idem pogledati jednu seriju, nije mex. sapunica, pa štrepsanje....
What's up with YOU?eek

- 11:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)