ponedjeljak, 08.05.2006.

Jako, jako, jako mi je drago kaj ste nam ipak došli. Mene ste razveselili a tek Malog. JAko mu je bilo lijepo. Mislim da sam ovaj puta najbolje odradila rodjendan. Nisam pretjerivala s hranom, sve se pojelo pa je možda čak i netko ostao gladan. Lijepo sam uredila dječju igraonicu i stvarno je bila u upotrebi. Prošle godine sam isto zamislila da djeca buu u toj sobi preselila sam sve igračke, a onda su to oni sve vratili u dnevni. I što je najvažnije nisam se opterećivala s neredom, inače sam ti stalno nešto raduckala pred gostima, kao njima meta nered a zapravo je jedino meni smetao. A i moram priznati da ste mi ti i Ana puno pomogle, u nedjelju sam ja samo oprala sve podve i vratila stvari u snakodnevno stanje i opet mi je kuća kao da se ništa u njoj nije događalo.
a u nedjelju je bila pričest od Klare. Misa je počela u 9 h. Sve je bilo gotovo do 11h. Došli smo doma, mao se motali i oko12 je počeo ručak. E sad zamisli što smo mi sve pojeli do 13. To nije bilo za vjerovati. Juha, govedina i hren, janjetina sa ražnja (bila je mao preslana i malo previše reš ali super), tople štrukle, tortu i kolače. MAli se samo digao sa stola i otišao povračati, i ja bih najradije ali ilo me je sram. tako da je sve bilo gotovo već u 14. JA sam si smao zamislila da normalan narod tek počinje ručak, a nš je još kao bio svečani. Strašno. Poslije malo spavanja a onda igranje, šetnja, vožnja s biciklom s Malim.
I prošao je još jedan vikend.
Ajmo mi draga moja jedan dan ili na rolanje ili na neku šetnju Maksimirom, uzmemo Žuću i Malog nek se zabavljaju a mi bumo svoje nekaj, opušteno u prirodi, ali moraš doći i malo do faksa da čuješ Šeficu. Stavrno joj je stalo do tebe, ma nije to nikaj strašno samo mali poticaj, vjetar u leđa ili to nazovi kako hoćeš da se malo pomakneš. A ti to sve možeš samo se treba trgnuti i ne smatraj da je to ne zman šta. Samo mala odlukica i držati se te odlukice, a zadovoljstvo onda dođe samo po sebi. Ajd budemo nekaj dogovorili. zujo

- 08:50 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)