petak, 05.05.2006.

Petak

Čujem da je danas bilo zanimljivo na poslu. Danas mi se štucalo, a nisam znala tko to misli na mene, pa mi je Žućo otkrio. Uf, pa bojim se i doći tam k tebi jer bu bilo drvlje i kamenje po meni (nije da ne zaslužujem). Slažem se sa skoro svim što ste pričali, naravno sa onim djelom koje mi je Žućo rekao. Strah me dijela koji mi nije rekao, a što će mi Ž ili Ti reći prvom prilikom.
No prijeđimo na vedrije teme.....I jesi li nabavila recept za jogurt kremu? Ma ne brinem se ja, znam da ćeš ti to izvesti tip-top sutra. Za sada znam da idemo k malom Maradoni na ročkas. A do sutra je puno vremena, tak da bum ti još javila. Jel ti treba šta pomoći sutra ili oko priprema za sutra? Samo reci - broj znaš!zujo
Joooj, zaboravih ti ispričati storiju o jučerašnjoj večeri kod Kineza gdje nas je Zlatokosa odvela....STRAŠNO!!!! Ma klopa je bila super-supernjami, ali Zlatokosa sa izljevima ljubomore je postigla da mi prisjedne svaki zalogaj. Ne kužim te posesivne, što je najbolje, BIVŠE cure. Više nije njegova cura, ali joj i dalje mora podnositi raport gdje i s kim je bio i o čemu su pričali. Određuje mu s kim se smije družiti i uvijek radi scene i glumi žrtvu pred Žućom i mojom malenkošću, dovodeći ga u neugodnjak. Katastrofa! Ja poludim na takve ljude i ne želim biti u takvom društvu. Ne biram strane, jer ne želim ni na čiju stati, jer je on bedast što si tak nešto dopušta, a ona je užasno posesivna, ljubomorna u najgorem smislu riječi i manipulira sa cijelim društvom, jer nam ne da disati. To bi trebala biti njihova stvar, i sve što si imaju reći i riješiti - moraju njih dvoje riješiti, a ne da raspoloženje ''društva'' ovisi dal je Zlatokosa dobre volje ili je M. opet napravio neko sranje pa bi svi o tome trebali slušati. Strašno me opterećuje to ''druženje'' sa Zlatokosom. Ak se mene pita što dalje od nje to sam ja zdravija.
Žućo mi je rekao da sva blistam kad se ti i ja vidimo, i kad se družimo. Pa normalno, kad mi je jako stalo do tebe, tvog mišljenja, društva, savjeta, prijateljstva, ma svega vezanog uz tebe što se naravno i vidi na meni.
Znam da bi se trebale češće i više družiti....ali ja sam neznam gdje i radim neznam što. Nikak da se pokrenem, a to čak nema veze sa ''zimskim umorom''. Puno razmišljam o tome i nekaj me guši i pritišće, a neznam što je. Žućo kaže da je razlog tomu što niš ne polažem, a drugi diplomiravaju, žene se, ''dobijaju'' djecu, rade, a mi stojimo na mjestu. Ima i tu istine, ali još me nekaj muči a neznam što je to. Ne vesele me stvari koje obožavam raditi, nekak sam u bedu, a neznam kaj da napravim si pomognem. Baltazar je razmišljao i razmišljao,...razmišljao.. i ...NIŠ....al doći ću ja do riješenja.thumbup
Vidimo se sutra...I hope so!!!!

- 18:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)