utorak, 02.05.2006.

poreč

Kao što si primjetila nisam te za vikend zvala to znači da sam ipak otišla u Poreč usprkos najavi jako lošeg vremena. Mislila sam si pa ak bude već padala ta šugava kiša, bolje mi je da odem na more nego da ostanem doma i kakva ja jesam cijele dane bih nekaj čistila, a to mi već ide na živce. tako smo ti mi u subotu oko deset krenuli na more. I mogu ti reći da nam je to bio pravi izbor. Išli smo kod moje setre, tamo Marko ima kuću. Zamisli u samom centru grada, zapravo dvije minute od glavnog trga, uz samo more, imaš 10 koraka do mora i pogled na cijeli grad. Ma to ti je nešto super. Zamisli kuhaš ručak, ogroman prozor ispred tebe, a ti gledaš na pučinu i na stari grad. A što se tiče kuhanja, palačinke su bile jedina hrana koju smo kuhale. Ostalo možeš pretpostaviti, restoran, pizza i .... Ali ono što mi je bilo najfinije ti je, na glavnom trgu u Poreču imaš neki kafić (nije baš dobar naziv) specijalizira za doručke. To ti je neka francuska franšiza, možeš si samo zamisliti kakve sve kroasane imaju, sendviche, prirodne sokove, izvrsnu kavu. Guštali smo samo tako. Odlično, ako će te ikada puti odvesti u Poreč moraš ići na to mjesto. Ali jedina zamjerka Poreču su cjene. Zamisli, jedna esspreso, dva dcl mineralne i obične vode(jana) i sok od grejpa 50 kn. Pa ti sad idi stalno na kavu. Lijepo nam je bilo, jako. Djeca su uživala zajedno. Stalno su išli do mora, bili su mokri, presvačile smo ih tri puta dnevno. Moja sestra je maloj čak išla kupiti čižmice, jer više nije imala staviti šta na noge. Ja sam MAlom uzela. Odmah sam pretpostavila da bi to moglo biti od velike koristi.
I tako smo ti mi tri dana uživali. Šetali gradom, pa išli na ručak, navečer igrali riziko i umirali od smijeha, svađe i svega što ide uz riziko. I u nedjelju navečer došli doma. A danas imamo rođendan. Da treći. I jako smo veliki i važni. Planirajte subotu i naše slavlje. To će biti hrpa dječice, veselo, ali planiramo da će do 20 sve biti gotovo. A vi pošto nemate djece ostat ćete i duže. Ajd mi dodji jedan dan na faks, da se malo družimo. Kavica, dorukić (kroasan iz klare-ti zadužena) i tko... Ajd idem j sad. čijemo se

- 09:13 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)