petak, 28.04.2006.

Opet kiša

Ola!
Znam da se pitaš zašto ti jučer nisam pisala? Da pisala?!Napisala sam ti jakooooo dugačko pisssmo, ali kad sam kliknula na ''objavi post'', sve je nekam nestalo. Poludila sam, ali se skulirala i sve nanovo. I opet se nekaj zbrčkalo, ni sama neznam kak, ali se prebacilo na ''pregled objavljenih postova'' i opet sve nestalo. E onda sam odustala.
Nego da ti prvo ''ispričam'' kak mi je sinoć bilo na koncertu

Bajagu obožavam slušati još od malih nogu, ali sam na zadnjem koncertu bila još...1989. ili '90. u Zagrebu u Domu sportova. Buraz me je vodio sa sobom i znam da smo bili na tribinama, jer sam bila premala da se naguravam u parteru u prvim redovima. Sjećam se kak smo se burke i ja pripremali za koncert, vrtili smo 2 tjedna sve njihove ploče po cijeli dan i divljali po stanu. Mislim da je i bakica naučila sve pjesme uz nas, jer kad bi čula Bajagu, zatvorila bi se u drugu sobu ili pobjegla k susedi na kavu. Na koncertu nam je bilo super, a mene je fascinirao osim naravno Bajage, jedan tip koji je imao uske crvene hlače i skakao poput majmuna s defom po cijeloj bini. To je bio Žika.
No, vratimo se u sadašnjost. Uglavnom, čim sam čula da dolazi u Zg, pao je dogovor sa Žućinim burazom, da sigurno idemo. Žućo baš i nije oduševljen sa Bajagom, ali je pristao ići s nama. Moram ti otkriti tajnu, prešvercali smo se na koncert bez karte, al' nesmijem otkriti kak jer neprijatelj nikad ne spava. :)
Bilo mi je zanimljivo gledati fanove raznih generacija kako pjevaju i ljujaju se uz riječi pjesama. Osiguranje na ovom koncertu je bilo totalno nepotrebno. Neću pretjerivati, ali osjećalo se nešto boemski u zraku, svi su se dobro zabavljali. Na Bajagi se godine ne vide, isti je kakav je bio prije 15-16 godina. Vraćali su se na pozornicu 3 puta. Vratili bi se i 4 put, ali organizator je upalio svjetla i napravio fajrunat.
Vani je ljevalo, ja sam se sparkirala na Trešnjevačkom, pa ti napravi matematiku. Trapke su mi postale tajice, mokre tajice, jakna također ful mokra. Jedina prednost auta, kad sam konačno došla do njega, je ta što nisam čekala sa ostatkom ekipe sa koncerta tambaj, kojeg nije bilo tri gladne godine.
Kak mi je bilo s T. i M. vani ću ti napisati neki drugi put jer jurim, kasnim na jedan dogovor.
Nadam se da bum više sreće sa objavljivanjem ovog posta! :)

- 10:13 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)