četvrtak, 20.04.2006.

Pravilo desne strane

Naravno da ćemo dogovoriti pravila ponašanje, uz kavicu, pa može i pačalinke.njami
Znači ideš po pidjamu ili ju mijenjaš? I dalje ona kavica i pačalinke vrijede?
Baš je prekrasan dan danas da bi se išta radilo. Sinoć nisam oka sklopila, ne zbog bloga, već sam nakon onih lasagna pala u duboki san i probudila se točno u ponoć, pa sam do jutra imala manevre po stanu. Ne moram ti ni reći da sam zaspala tek oko 5, kad su mi već prve ptičice pod prozorom pjevale. Barem se nadam da su bile ptičice.
Nemoj zaboraviti našu Iskru u oku i njenu lovu. Jesi li još uvijek sama on work?
Sinoć sam pokušala prikupiti što više informacija o blogu, kako ga urediti, staviti slikice i ostale lijepe informacije i naletila sam na jedan super blog, pa ga i ti pogledaj čim uhvatiš vremena. tutor.blog.hr
To sam našla putem foruma na blog.hr. Vjerojatno ima još super stvari i načina na koji da to vidimo i naučimo, ali o tome kad se vidimo.
Ja neću Žući niš govoriti za Tancericu kad ga vidim, a to će biti kroz pola sata. Tak kad se vidimo ti mu to reci, može?
Hoćeš uzeti i onaj slatki šeširić u grad? smijeh

- 12:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)