četvrtak, 20.04.2006.

Pravila ponašanja na blogu

Kao prvo jel se može promjeniti korisničko ime jer je predugo ovo koje sada imamo. Drugo je da joj moramo dati neko drugo ime, nije loše G. ali je malo predugo možda nadjemo nešto bolje ali nek ostane tako dok ne nadjemo nešt bolje. Dizajn nije loš kad nam dosadi bumo mjenjale. Prave smo tinedjerice sad kad imamo svoj blog.
Sama sam još nitko nije došao i mogu ti reći da mi je skroz ok. Danas idem u grad oko 5 pokupiti onu pidjamu pa daj ak možeš u neko doba doći da odemo na palačinke na Cvijetni kad već jučer nismo uspjele pojesti desert, naravno poziv vrijedi za Zutog. Super zanimljive su mi bile tvoje uskršnje priče, još sad mi pred očima stoji onaj svječnjak na kolaču. Nego jel ostalo šta tog kolača bum ja došla na njega ak ti nećeš na palačinke.
Lozinka mi je super i nju nećemo mjenjati. Još moramo uskalditi neka pravila ponašanja ali to ćemo kad se vidimo ili putem pošte. smokin

- 08:37 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)