piskaralo Tixi

subota, 13.11.2010.

petak studeni i oblak sunca

Photobucket

kapica za sunce i dvije kante, jedna za ribu, a druga za gorivo

Photobucket

susjedov maček dočekuje nas na odlascima i dolascima…
dječak ga doziva „mlje“, pa smo ga prozvali micko Mlje

Photobucket

među njima uvijek neka priča

Photobucket

micko Mlje je dobio srdelu, a mi smo otišli put lučice

Photobucket

do susreta s valovima drijemaju na vezovima

Photobucket

isplovili smo s veza čiji je broj datum mojeg rođendana

Photobucket

obrazi mora kao ulje, očekuje nas lijepa plovidba

Photobucket

s ovim ćemo sidrom najprije u potragu za vršom

Photobucket

no, dok smo tražili vršu, nas je pronašla neobična meduza….
samo na kratko, kako bi je bolje promotrili, ulovili smo je pomoću velike plastične posude

Photobucket

s velikim klobukom i ljubičastim pipcima

Photobucket

u pratnji dvije ribice, to je Mediteranska meduza (Cotylorhiza tuberculata)

Photobucket

sretan ti put meduzice

Photobucket

ovaj put u vrši nula ribica, no zato su tu na našu radost crveni i radoznali rakovi samci…
jedan portret, pa buć u plave dubine…
a mi, palimo motor i plovimo dalje

Photobucket

morski znak zabrane, pa se prepuštamo morskim strujama

Photobucket

koje nas polako nose, dok mi uživamo u pogledu na Vranjic i usput lovimo večericu

Photobucket

bez imalo straha ili gađenja, dječak radi što i mi

Photobucket

još malo i još malo i još malo, pa prerezano

Photobucket

svježi morski zrak i sunčevi poljupci uspavali su dječaka

Photobucket

večerica je u plavoj kanti, a mi se sa zalaskom sunca vraćamo u lučicu

Photobucket

mali ribolovac i večerica

- 17:33 - Komentari (21) - Isprintaj - #