piskaralo Tixi

ponedjeljak, 27.08.2007.

Na Rusalkinim jezercima...prvi dio

Toliko sam već puta na blogu vile Rusalke imala priliku vidjeti njezin svijet jezeraca, no biti tamo, zagledati se u njih, te umočiti prst, je jedna posve druga priča. Baš kao da se bajka pretvorila u stvarnost.
Ja ne znam to tako kao Rusalka, no daj mi ruku, krenimo: pokazati ću ti jezerca.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Na jezercima se društvo pozdravlja osmjehom.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Za namrštene i preozbiljne, tu je patuljak, u vrtinjak pozi.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nisam uspjela otkriti kojeg je to gosta vila začarala u kamenu kuglu. ; ))

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ljepše je tu nego u tropskim krajevima, šapnule su mi ove dvije žabice žutice.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uz ogradu dvorišta, zaštićena od znatiželjnih pogleda, smjestila se svima nama draga jezerska klupica.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Samo polako, dopusti ribicama da se priviknu na tebe.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A onda možeš satima uživati u njihovom društvu.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Te vragolijama kojima te žicaju riblje zalogaje.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nije mi pošlo za rukom, uhvatiti fotografijom trenutak kada me nekoliko riba gricnulo za prst.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No, zato su ove crvene složno pozirale.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uz ribe, u jezercima stanuju i žabe. Nekoliko sam puta imala priliku poslušati žablje dovikivanje. U večernje sate, čak sam srela žabu krastačicu.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No, otkriti žabu u jezeru nije baš lako, ali budi bez brige, vila će ti u pomoć priskočiti.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uz malo strpljena, poslije će svatko vodenu žabu, kao od šale pronaći.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

U ovom jezercu, obraslom bršljanom, vila je sklonila bolesnu ribicu.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ribica se oporavila, te će se uskoro pridružiti svojem jatu.

Sada vam svima želim laku noć, a sutra slijede mačje avanture.

- 22:00 - Komentari (20) - Isprintaj - #