jedan s puno tema..


Sto se to dogada samnom? Prije sam znala da je jedini nacin da mozda ostvarim ono sto zelim taj da u to nesto ulozim zaista cijelu sebe. Da se trudim najvise sto mogu, ne razmisljam o mogucem razocaranju i kada dode do odlucujuceg trenutka ucinim najbolje sto mogu. Danas pred svakim ciljem vidim i mogucnost neuspjeha. Onda zastanem i pitam se vrijedi li uopce rizika i sto ce biti ako se razocaram. Na kraju, ako se uopce odlucim krenuti prema tom cilju, cinim to nekako traljavo i s upola manje energije i entuzijazma...
Prije sam svu svoju energiju ulagala u nesto korisno, danas tu energiju okrecem protiv same sebe i neprestano se borim protiv nekakvih losih raspolozenja.
Jedno vrijeme svog zivota sam cak bila zadovoljna samom sobom, svojim zivotom i krugom ljudi medu kojima se krecem.
Sada se opet trazim, u odjeci, glazbi, stavovima i ljudima cije mi drustvo odgovara.
* * *
Danas je bio neki cudan sat yoge na kojem smo u jednom trenu slusali – Morcheebu. Doslo mi je cak i da pocnem pjevusiti. Zapravo je bilo dobro, a svakako bi bilo bolje da se nisam usred stoja na glavi pocela smijati nekakvoj svojoj zamisli. Bilo je otprilike kao u onom filmu 'A book of love', samo sto je tamo zena plakala, a suze su joj se slijevale niz celo.
* * *
Prozivjela sam svoje valentinovo. Dobila ruzu po prvi puta u zivotu. Probala caj od brusnice koji tako dobro mirisi. I najvaznije, vratila vjeru u nastavak veze. Ipak je sve dobro, naravno ako se oboje potrudimo u isto vrijeme. cerek
* * *
One mlijecne kifle iz panpeka su nesto najbolje sto sam jela u zadnje vrijeme. Jos uvijek osjecam taj dobar okus u ustima..
* * *
U zadnje vrijeme previse napadno gledam u ljude. Ne znam zasto, ali uvijek se prekasno sjetim da oni vide kada ja blejim u njih i da im onda bude cudno. I to radim posvuda, pocevsi od autobusa kada detaljno analiziram ljude koji sjede okrenuti na suprotnoj strani (a ima ih zaista cudnih), pa zatim nastavljam po tramvaju gledati male dvanaestogodisnjakinje koje su nasminkane vise nego ja, a vrhunac bude u skoli, gdje me ljudi naprosto fasciniraju. Ajde, barem imam neku zabavu.. eek

P.S. Posvadala sam se s onom glupom tetom knjiznicarkom iz druge smjene.. puknucu


17.02.2007. u 22:50
Komentari (10) | Isprintaj | Link | ^

<< Arhiva >>


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





ovo je..


..mjesto na kojem ce moja po nekima manicna depresija, paranoja i ostale pozitivne osobine doci do izrazaja smijeh


ostali blogovi


vanna vanich
lookica pookica
boris
silvija
namayani
andrea
andrea 2
drago
luka