Lijep dan…


… je bio danas. Od ukupno 7 skolskih sati ja sam bila na samo 3.. wink
Uskoro je drzavno iz kemije i moram priznati da me hvata panika. Prosle godine je sve bilo tako dobro, jednostavno sam znala da znam i da ce sve super zavrsiti. Ali ove godine i sama vidim koliko jos imam rupa u znanju, a nisam sigurna hoce li mi 18 dana biti dovoljno za skuziti sve to. Kako je tu cijelo vrijeme jos i skola, testovi i ispitivanja, sve to dodatno pogorsava stvar.headbang
Trenutno se svjesno nalazim u situaciji da moram birati zelim li proci s 5 ili biti dobra na drzavnom. Ove godine na zalost nemam vremena i energije za oboje. A kako i inace mrzim donositi odluke, pa makar bile i sasvim glupe poput one hocu li uzeti ovakvu ili onakvu rozu majcu bang, ne osjecam se nimalo ugodno. Nadam se da ce ipak sve to dobro zavrsiti, makar mi trenutno ne pada na pamet kako..

K tome mi je stalno na pameti jedan decko. cerekBas je slatki…. cerekSaznala sam prije od njega da mu se vec dugo vremena svida jedna cura i da joj je za Valentinovo poklonio ruzu. Nakon toga sam ga probala zaboraviti. Ali nekako – ne uspjevam… Kad ga vidim na hodniku, odmah mi je dan ljepsi.cerek Prije sam se nadala da ce se mozda desiti nesto na izletu u Veronu, ali ne zelim si davati lazne nade. Ako nesto bude, super; a ako ne, opet super jer cu ici u Gardaland again..
Pri samoj pomisli na Gardaland i Veronu sjetim se svih onih lijepih trenutaka koje sam provela tamo prije 2 godine s curama iz glazbene. Osim sto smo na natjecanju uvjerljivo osvojili prvo mjesto, imala sam prilike primiti Juliju za sisu ( makar sam zaboravila sto sam pozelila u tom trenu), upoznati hrpu Amerikanaca i provesti cijeli jedan dan u Gardalandu sa predobrim drustvom.
Bilo je tako zabavno.. Vlakovi smrti su prepredobri, ali ipak mi se najvise svidjelo sve sto je imalo veze s vodom. Naravno da sam mislila da se iz prvog reda u kanuima najbolje vidi pa sam cijeli dan bila mokra, ali sta sad.. Na greskama se uci. Ovaj put mislim da cu se sjesti u drugi red. yes Tko zna, mozda se doticni nade u prvom redu.. cerekDa Tihana, samo se ti nadaj….

U skoli je sve nekak cudno zbog te mature za prve razrede. Meni je ionako svejedno jer sam nasrecu krenula ranije u skolu, pa sam tako to izbjegla; ali zato sam negdje procitala kako su sad profesori zabrinuti jer je to na neki nacin i ocjenjivanje njih, njihovog dobrog ili loseg obavljanja posla. Mislim ipak da je jedino pozitivno u cijeloj toj novoj izmisljotini to sto se 3 dana necu morat buditi u pol 7 nego koji sat kasnije…
I kako da se sad covjek ne veseli? smijeh
Puse svima koji su se uspjeli probiti kroz ovaj zbrckani post.party


27.04.2006. u 00:40
Komentari (8) | Isprintaj | Link | ^

<< Arhiva >>


  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





ovo je..


..mjesto na kojem ce moja po nekima manicna depresija, paranoja i ostale pozitivne osobine doci do izrazaja smijeh


ostali blogovi


vanna vanich
lookica pookica
boris
silvija
namayani
andrea
andrea 2
drago
luka