ponedjeljak, 31.12.2007.

Pobjedih na natječaju, Sretna mi Nova!

Baš kada je blagdanska depresija počela i meni ići na živce, dobio sam mail da je moja priča "Crvenkapica i čarobni vrt" dobila prestižnu nagradu, USB frižider na Panonius.com-u.

Image Hosted by ImageShack.us

U natječaju se tražilo da u priči od dvije kartice iskoristite sve navedene riječi:
Most, magla, gliste, rakija, strugati, uništeno, pipkati, puniti, mekano, patlidžan, Rambo, mrlja, Crvenkapica, ovlaš, ajvar, šunjati se, pušiti, letjeti, fazor, sjena, džaba, štrumfastično, džezva, žaluzine, usijavati, kurtizana, špahtla, tabađija, troskok, sarma, ćevabdžinica, harakiri, hozntreger, kurbla i sokna.

A ja sam to i više nego uspješno obavio. Pročitajte ovaj fascinantni uradak koji govori o usamljenosti modernog intelektualca u svijetu bakinog ilegalnog vrta na ovom webu.

U svakom slučaju, jedva čekam svoj frižider, i u žaru toga želim Vam svima sve najbolje za Božić i Novu Godinu.

- 16:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>