četvrtak, 27.12.2007.

Novi link, stari dar, dramatologija i jaje

slika loga jedne stanicelijejejeje

Dobih par primjedbi na kompliciranost skidanja mojeg dara. Moje isprike- Djed Mraz je išao na tečaj informatike i zaboravio je da mnogi još ne znaju skidati s Interneta.

Kliknite za kalendar i čekajte da brojanje stane na nuli. Tad stisnite "Click here to download".

Inače, radim puno na svojoj diplomi, sve sam već napisao i jedino moram dati jedan teži ispit koji se zove Dramatologija. Dramatologija je filozofiranje gdje se proučava utjecaj i prikaz različitih povijesnih misli vodilja u dramskoj umjetnosti. Užasno je komplicirano, ali već sam puno toga prošao. Ima pisaca literature koje bih razbio jer samo kompliciraju a ništa ne objasne, dok me drugi potjeraju na razmišljanje.

Je li prije bila kokoš ili jaje? Ima li veze perje s time? Pisci su pisali perom. Da li znači da su i pisci u jajetu? Ali u jajetu još nema perja! Uh, kakva filozofska mora!

Poljubite prvu osobu koju sretnete. Možda dobijete pusu nazad. Ako dobijete šljagu, operite zube. Možda pomogne.

- 22:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>