petak, 29.10.2004.

nema odmora dok traje obnova!

...moja najbolja prijateljica mare je rekla da me "prati". rekla sam da ću joj se nekako već odužiti za tu njenu divnu,nikad-te-neću-iznevjeriti gestu...
dakle...mare...sve je počelo jednog davnog tmurnog jesenjeg dana.u zagrebu.mare i ja smo sjedile na predavanju,stolica do stolice.ja se iskreno uopće više ni ne sjećam kako je to sve tada počelo i zašto,ali jednu stvar mogu reći-od tog dana dotična gđica.mare je postala moj drug i sudrug i još štošta. a i moram napomenuti da je JAKO lijepa i vitka i divne puti i miriši i najljepše se smije i najpametnija je i jednog dana će svima JEBAT MAJKU! moja mare...odmilja luuuuuce....i tak. mare volim te,al mogla bi mi bar koji komentar ostaviti majke ti kad znaš da mi je to taaako super....

- 18:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>