nedjelja, 24.10.2004.

0.0 za tebe-drito!

da se razumijemo nešto-nedjelja je,probudila sam se cirka prije pola sata,čuvam buraze koji vrište i kolju se meni dva metra pored nogu i uglavnom-super mi je! i onda tako uobičajeno surfam malo internetom i naiđem(doduše namjerno)na jedan zanimljivi blog koji gle kojim čudom piše i nešto o meni! da ne bi sad bilo-netko može,netko ne može(ili ne daj bože ne smije),odlučila sam se malo zabaviti i dati svoj osvrt na famoznu subotnju večer tamo opisanu i ostalo...
dakle,gospodina drito_konja sam upoznala u petak sasvim slučajno preko iskrice. ulogiram se ja nakon sto godina i škicam malo tko mi je to sve provaljivo u profil i naiđem na jedan poznati nadimak,zvezdu iz kozma! gospodin drito_konj himself! wow! uglavnom,pošaljem ja njemu poruku,tek tako i počne neko dopisivanje...ništa specijalno,ali fora...da sam ne duljim,on meni ostavi broj telefona,kaže da mu frendica treba na net i kako ćemo sad?! ja mu pošaljem poruku na mob i kažem-ovako...i tako je to krenulo...sms-iranje. i on meni kaže da može skoknut do mene doma,ja kažem ne jer ipak mi i nije baš svejedno...ali dobro,kad smo već krenuli sa svim ovim čujemo se sutra pa se vidimo. ja mu kažem da već imam planove za piranhu jer mi frendica pjeva i ima promociju i ako mu nije bed neka dođe. on kaže ok,dolazim,a kad mi dosadi ja ću ti se pokupizi. mrak! dogovor je pao...sljedeća radnja događa se na parkingu iza piranhe,izlazim iz auta sa frendovima i hodam prema dotičnom gospodinu. usput komentiramo kako nas neće valjda potrefiti neki ogromni peh i prištekati nam se totalni debilos! moj fend koji je gej se zgrozi odmah,ja sam mu rekla da ode u kurac i bude koliko toliko ljubazan,frendica je bila rezignirana,a ja iskreno i ne toliko zaprepaštena,sama sam se uvalila u to pa i red je da sad to podnesem stoički! drito_konj ko drito_konj,puno psuje i sere govna,ali je u suštini sasvim podnošljiv. osim kada je pokazao neki auto i rekao da mu je to auto snova,na to sam ja rekla da mi je meca auto snova(i stojim iza toga!),a on se brzinom munje tako iskurčio i rekao-ja sam si mogao kupit mecu,al nisam htio! moj frend peder je zavrištao,a frendica se počela kiselo smijati....kam on! bacam se u stanje trenutne amnezije i mislim si-ok,svatko zna napraviti neki gaf,nije tolki bed...ajde,ajde...ulazimo u piranhu,paola taman pjeva na nekakvoj stage kocki svoju novu stvar,mi joj vrištimo i ona uskoro prestaje...odemo do šanka,naručujem cugu za sve,malo kružimo okolo tražeći nju,nismo je našli,vraćamo se na staro mjesto. nato ja njemu kažem kako je mjesto fakat u kurcu i kako mi je bed,on kaže da nema veze,ići će uskoro dalje. kul! razuman čovjek...no,stvari se nekako izmijene,ja i frendovi završimo na kocka stejđu i ne možemo vjerovati da stvari koje se puštaju zadnjih par minuta pjeva hrvat.mario! ludnica! i iskrica frend ne može vjerovati,svi smo oduševljeni i meni je skroz ok i ne žali uopće što je on tu jer baš i nije neki priljepak...on priča zatim sa jednim poznanikom na što mi frend peder kaže da ako se slaže s njim neka bježim glavom bez obzira. joj ma dobro,nije bed...atmosfera nekako uskoro jenjava i mi se kupimo i krećemo prema akvarijusu na fet filijev ročkas. upad 40 kuna,pokušavamo se švercati kroz stražnji dio gdje su one cerade,ali nas lovi redar i izbacuje van. jebi ga,da se bilo gdje drugdje sad uputimo bilo bi isto sranje tako da nekako ustrajemo na tome da uđemo unutra. dragi striček redar koji bari moju frendicu već godinama nam kaže da možemo pričekati 10 min i ući kada se blagajna zatvori. ulazimo! prije toga gospodin konj napominje kako on ima najviše para u svom đepu jer mora platiti stan i jer mi uopće znamo koliko dođe jedan stan za platit! jebote,facooo! ulazimo unutra,ja redaru nosim mitologiju(cugu) i krajičkom oka vidim i da se konj negdje tamo ugurao na šank i mrtav hladan dolazi do nas sa tuborgom u ruci. ok,nema veze,možda fakat nema love,zaboravit ću i to...plešemo,plešemo,plešemo,frend mi kaže da mu posudim pivu,ja pitam i frendicu šta će,a ne mogu ispasti pička pitam i konja opet. ostajem dekintirana,ali nije me briga jer znam da bi moji frendovi i za mene napravili isto i uopće ubiti nije neka filozofija. ko ima love trenutno-plaća! frend mi kaže kako je ovaj pička i da ne može vjerovat,ja ga smirujem i kažem-zajebi sad,nećeš ga ionako više nikada vidjeti. frendica me počinje požurivati da idemo,mora radit ujutro,ja se derem na njih da koji su kurac sad navalili,pričekaj još 5 min(u prijevodu-drito_konj nije popio pivu do kraja). no dobro,požurujemo sei idemo...oni hodaju po cesti,ja i konj uz jarun i pokušavamo stići prvi. ja sam bila u krivu i oni nas sustižu! dem it! dolazimo do auta i do šlaga večeri...ajde bok,ajde bok,e usput jel te mogu zamoliti da voziš ti prva,ispred mene-kaže on. ja ga pitam-zašto?! on odgovara-pa ti si manje popila! ja mu odgovaram-ali zakon je 0.0! da,kaže on,ali mene su već globili dva put! ????????? e jebi ga stari moj,nema šanse,ja sad ulazim u svoj auto,a ti ako budeš dovoljno brz i kreneš sad zamnom-ok. ako ne-jebi ga! nato on kaže ok i krene ubrzano hodati prema autu. ja zalupim vratima i ne mogu vjerovati šta mi je frajer sad upravo rekao i kako ljudi fakat mogu biti pičke...stisnem gas i mislim si-ko te jebe! još sam neko vrijeme iznervirana i pričam frendovima da koji mi je drek ovo uopće trebalo,ok,sad znam za drugi put,pas mater...joooj! ti si manje pila! nisam već dugo čula nešto tako dobro! sutra mi dolazi poruka na mob-kae koka,voc ap?!(ili nešto tako isto glupo...). ne odgovaram. valjda će skužiti. idem na net,iskrica,dvije nove poruke.prva:nego, kaj sad, kaj se ne javis? i druga:dakle, reagiraj
pobogu, kak ne volim kad me se ignorira
al dobro, ak te veseli
okbo. vraćam mu onu poruku kou je on kulercki kopi i pejstao na svom blogu. danas dobivam još jednu njegovu:kakvom alkoholnom brijom? ti stvari malo
preozbiljno dozivljavas, ali neka. okbo. znači,nije mu jasno da je ispo kreten,još! ali nadam se da valjada sad je! okbo.......

- 14:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>