posljednji mohikanac

utorak, 21.04.2009.

Ostani


Ostani kraj mene,
zagrli me na tren,
nježno,
šapni mi da znaš misli moje
živuće u međuprostoru nas,
zapele kao u zamci
u očima tvojim.


Ostani kraj mene trenutak,
zaboravi one ružne stvari,
ponos,
zaboravi nju,njega,
zaboravi sve i vrati se malo meni,
progutaj me očima,
poželi me silovito,
nek maske padnu,
da nestanem u tebi...
uhvatim se za srce tvoje,
grčevito,
slamko spasa moga,
da uhvatim zrak u tebi,
da dišem opet,
sreću da dozovem.


Ostani kraj mene,
nek pomrčina nestane,
zavjese nek se dignu,
ljudi nek isčeznu,
dvojbe i strahovi,
kao nekad davno
samo ti i ja,
kad si bio zaljubljen u mene.
Zato ostani kraj mene

- 17:29 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Additional graphics