MySpace Layouts

MySpace Layouts

pInKy AnĐeO

18.03.2006., subota

bok svima!jučer se nisam javila zbog toga što sam došla kuć iz škole kasno,pa sam gledala neki film i tak!bili smo u klasičnoj gimnaziji i bilo je savršeno učenici su sve uredili pa je stvarno izgledalo kao u rimu!imali su gubavce u dvorištu,neku šugavu bolnicu,sve nehigijenski, a u bolnici su bili gubavci i ostali bolesnici koje su liječile sestre!u podrumu je bila tamnica i robovi koji su vrištali i htjeli pobječ!a još uz to ta cijela škola je u tvrđi u osijeku pa je i podrum zapravo napravljen za zarobljenike!skroz svagdje u tamnici je bio mrak, a samo pokoja baklja je osvjetljivala nam put!ODLIČNO JE BILO! onda su bile u učionicama svakakve predstave,prikaz bogate i siromašne obitelji,komedij mi se posebno svidjela jer su glumci bili profesijonalni!iako su to sve organizirali učenici,normalno uz pomoć profesora,bilo je savršeno,na tavanu su imali gozbu pa su pravili rimska jela i to se moglo probat,mi smo nešto probali,ne znam kako se zove al nije bilo loše!
šteta sto mi nemamo za dan škole tako nešto,hvala svima koji mi ostavljaju komentare i pozdrav svima!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 11:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga