MySpace Layouts

MySpace Layouts

pInKy AnĐeO

16.03.2006., četvrtak

super dan!:)

Danas smo išli u školu prijepodne, tj u pola 10 smo morali biti u skoli i svi razredi su išli prijepodne,a na primjer 1a nije ni trebao dolazit u školu zato što su svi išli u zagreb na tu neku izložbu osim 2 učenika pa su ovi imali slobodan dan!sati su nam bili skračeni 10 minuta! Sutra su također 10 min skračeni nam sati a uponedjeljak isto! Iako ne znam zašto će u ponedjeljak biti isto skračeni sati ali nama to odgovara! Sutra neču biti na dosadnoj kemiji! Koja sreća!zato što hilda,ja i još 3 cure idemo s profesoricom iz latinskog u klasičnu gimnaziju,oni će tamo imati neku glupost,ne znam kako se to zove,ali cijela škola će biti kao neki dvorac, učenici će biti obučeni u rimsku odječu, bit će neka posebna rimska jela,u podrumu će biti tamnica i zarobljenici i sve na tu foru starog Rima!jedva čekam,bar neču morat slušat gluuuupu profesoricu iz kemije!!!! Kemija bi bila čak i zanimljiva da bi nam predavala neka normalna profesorica! Mene posebno mrzi od prvog dana, ne znam samo što sam joj skrivila,ali ni ja nju ne volim, pa me ne mora ni ona voljet!
saint patrick's day

saint patrick's day


- 14:57 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga