MySpace Layouts

MySpace Layouts

pInKy AnĐeO

14.03.2006., utorak

Danas mi je u školi bilo ok! Osim što sam dobila komad i 4 iz geografije iz testa! Ali tješilo me je to da je moja najbolja frendica iz razreda koja obično dobiva sve super ocijene dobila manje nego ja! Nisam se mogla načudit da iskrena budem ali profesorica je jadna pa joj zbog toga dala 3 i 1! I ona je bila iznenađena iskreno nije se nadala baš jedinici!osim toga dobila sam iz povijesti iz odgovaranja 5,4,5 zbog tog mi je bilo jaako drago ali pogriješila sam na nekom totalika glupom pitanju na koji sam znala odgovor,ali nema beda!bar sam se riješila tog¨!sutr moram odgovarat hrvatski,ali neću stići sve učit,pa se nadam da me neće pitat!a osim toga može me pitati fiziku i glazbeni! Sutra dobivamo testove iz fizike::::neću se ničem nadat jer kad se silno nadam nekoj ocijeni baš dobijem neku desetu! Tak da bolje ne!!!!!!!!
Danas je kod nas (u bilju)padao snijeg,i baš je bilo brrrrr .........hladno!
Danas smo trebali imati 7 sat latinski ali hvala Bogu nismo zato sto je oa isla na natjecanje iz latinskog pa smo mogli ići kući!cool!!!!!!!!ne znam samo tko iz naše škole ide na natjecanje iz latinskog ali ok!neko nesto voli!ja naprimjer mrzim tj ne volim latinski,ali ja općenito ne volim ni jedan predmet pa.......osim tjelesnog ali ponekad mi se ni to ne da radit!!!!!!
Javi se sutra ili kad budem imala vremena!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 19:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga