...sexxx's blog

21.03.2006. 12:59

.........................

A šta me nervira svaki put kad moram napisat naslov...
Ništa evo,nakon par dana stanke evo mene opet.Ne znam šta da Vam kažem...Spava mi se užasno...
Sinoć sam bila kod Njega....
Pošto ne prakticiramo sex za vrijeme "onih dana" morala sam se snać...
Ležimo jedno uz drugo..Ja se pokušavam smirit i ne mislit na sex... Pokušavam zaspat ali mi i nije pošlo za rukom...
Počenem ga prvo lagano ljubit a onda sve strastvenije...Legne na mene i ja mu osjetim krutu kitu na svom brežuljku...podivljala sam.nut
Ljubim ga...lagano grebem za ramena i trljam se..trljam se luđački... Onda samo lagano skinem gaćice i naslonim Ga na NJU..mmmm koji fenomenalan osjećaj trljat se o njega... Nije mi trebalo puno...Svršila sam jako brzo...
Interesantno kako me uzbuđuje to trljanje.Sex mi nije potpun ako me ne izliže ili ako se ne protrljam o njega..Volim ga okrenit na stomak..oblizat mu dupe i tako se istrljat..Onda obično zamišljam da imam neki umjetni privezan i da ga ševim....Morat ću to nabavit podhitno...thumbup

Hehehee al mislim da bi mi i sa ženama jako dobro došao..Napet mi je onaj sa dva kraja... Pa da ga zajedno uguramo i nabijamo se na njega...uuuuf

Eto dan mi i nije bio nešto ali čim počnem razmišljat/pisat o sexu odma mi se raspoloženje digne...

Ševili!!!!wave


4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja iskustva..maštanja i sve što ide uz to
st patrick's day images

st patrick's day images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Site Counters

hit Counter

Zahvale