Soul To Squeeze

Post dvadesetideveti, kratke crtice iz života

(14.10.2006., u 22:53)

Ovo je treći pokušaj pisanja novog posta. Prva dva su propala danas popodne, ali da vidimo da li će ovog čekati ista sudbina ili ću ga objaviti. Ako ovo čitate, onda je očito - post je ipak objavljen.

Što se tiče darivanja krvi - neću sada ništa pisati pošto će tome biti posvećen slijedeći post (nakon što prođe darivanje).

Htv-ov dnevnik je sada u novom ruhu, ali vratimo se na stanje od pred kakvih mjesec dana. Uvodna špica je imala onu zemaljsku kuglu, da li se tko sjeća? Nešto slično tome ima i rtl, još uvijek. Ali po čemu je to interesantno? Meni iz jednog razloga - što su obje televizije u svojim informativnim emisijama imale uvodnu špicu u kojoj se Zemlja vrti. I to naopako!!
Zar nitko od cjeolkupnog osoblja dvije televizije nije mogao vidjeti tako grubu pogrešku? Ili da ih nije niti jedan iole obrazovan čovjek kontaktirao i upozorio na propust?
Do kada će rtl imati tu špicu u kojoj se Zemlja vrti od istoka prema zapadu? Ili nam to samo poručuju da će nam u svojoj informativnoj emisiji probati prodati svakava sranja i neistine koje nitko ne primjećuje?

Ako se po jutru dan poznaje, ova godina na faxu će biti iznimno teška. Obavezna predavanja, kolokviji koji su uvjet za drugi potpis, hrpa programa bez kojih isto nema potpisa, zaostaci iz prošle godine, premalo vremena....
Vjerujem da nije nemoguće, ali isto tako - neće biti tako lagano kao prethodnih godina. Vrijeme je da zasučem rukave i počnem malo ozbiljnije učiti.

Za one koji još nisu, u ponedjeljak navečer pogledajte dokumentarnu seriju Ludi rimski carevi. Ovaj ponedjeljak je zadnji nastavak (od njih četiri). Radi se o hrvatskoj seriji, a mogli biste se iznenaditi kvalitetom. S pozitivne strane - konačno je neka dokumentarna emisija dobila 'prime time'. Nadam se da će toga biti u budućnosti i češće, a ne da će se famozni 'odabrao Đelo Hadžiselimović' moći čuti, kao do sad, samo u nekakvim popodnevnim terminima kada malo gledatelja ima prilike uživati u iznimnim dokumentarcima.

Ako ste siti novina i novinarskog traženja senzacija, a željeli biste nešto dobro pročitati u tim vražjim novinama - preporučam prilog Pogled koji izlazi subotom u Novom listu. Uglavnom isti ljudi (među kojima ima priznatih književnika, akademika i slično) pišu svakoga tjedna, i može se naći stvarno zanimljivog štiva. Nešto što inače ne biste pročitali u novinama. Ili barem ne iz tog kuta gledišta.

Do jutros sam i ja bio jedan od zadovoljnih korisnika Firefoxa. Ali onda se dogodio preokret - instalirao sam Operu, tek toliko da probam. Povratka na Firefox neće biti. Operom sam oduševljen. Nije ništa spektakularno bolja od Firefoxa, ali zbog nekih sitnica ostajem njezin korisnik. Navikavanje na nju je trajalo možda nekih pol sata i sada sve ide glatko. Da sad ne idem u detalje, reći ću samo da je Opera moja definitivna preporuka što se tiče browsera, mislim da se isplati probati je. Nemate ništa za izgubiti, a možda se i vama svidi.

Do nekog slijedećg puta (ako preživimo nuklearni rat), pozdravlja vas Thule.

Komentiraj (20)




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Općenito:
See me; feel me; touch me; heal me, kao i adresa bloga preuzeti su iz pjesama grupe The Who.
Autor bloga je Thule.
Svi tekstovi su moje intelektualno vlasništvo, te molim da me se prije bilo kakvog kopiranja ili citiranja obavijesti putem komentara.
Dizajn je mojih ruku djelo i rezultat je mukotrpnog podešavanja html koda. (Zadnja promjena dizajna: 22.09.)
Blog postoji od 16.05.2006.


Linkovi:
Almost poznata
Bedasta curica
DeeDee
Jackie
Leana
Mordorella
Neron
Samoglup
Siobhan
Xantippa


Arhiva postova:
1. Uvodni
2. Skretanje pozornosti
3. Prometna nekultura
4. Anketa
5. Nesvjesne radnje
6. Psovanje
7. Miss
8. T9
9. Testovi
10. Birokracija
11. Ljetni
12. Malo svega
13. Sretni
14. WC
15. Posao na televiziji
16. Brzopotezni
17. Naopaki život
18. Veliki rat
19. Teme za pisanje
20. Super krečko
21. Emisija 'Sumnjica'
22. Nekoliko kratkih
23. Ispravak 22. posta
24. Big Brother
25. Problemi u školstvu
26. Volontiranje
27. Akcija darivanja krvi
28. Darivanje, info
29. Crtice iz života
30. Osvrt na darivanje
31. O prvih 30 postova
32. RTL i fudbalerke