tonkin kutak:-)

srijeda, 25.10.2006.

EVO MENE IZ ZAGREB GRADA......

Aloooo narode...dead,vidim ja zabrinili se vi šta je s menom?:-)!!!Dobro je,živa sam i zdravawave!!!Nego,ja vam nemam comp.ni net...a nemam ni vrimena ić sist pa čitat i pisat....zato se rijetko javljamno!!Ali evo sad sam uvatila 5 min.vrimena...samo da vas pozdravimyes!
Meni vam je suuper ovde....fax je malo neorganiziran-ne zna se ko pije i ko plača..ali da se...!Nekako-jedva ali ok!!!
A u međuvremenu ja sam bila svugdi...i na konc.Severine,i na utakmici Hrvatska -Andora i na mali milijun studentskih...i u Grazu...i ma svudi......
Imam vam suuper ekipu na faxu...i baš smo se nekako spojili-da nas je neko tražio-nebi nas naša...super smo si svi:-)..Dakle,pozdrav Matei,Kati,Domagoju,Ivani,Gogi,Mati,Blaženki...itd....(nemogu sad sve odjednom:-)....)POZDRAFdead!!!!
Doma me ništaa ne vuče osim Mr.Dotičnog....često mislim na njega-nisam znala da će to baš biti TAKO često...i sad za Svi svete-nisam mislila ići kući...ali me golica "pa ja ću njega vidit"yes!!I šta da radim...ni sama ne znam...Žao mi je ljudi što vas ne čitam ali budem...kad se sve ovo još malo ustali...Ljubim vas sve....pusa izZg.grada

25.10.2006. u 19:14 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

"Dođi da vidiš,dođi da se diviš, i poželjet ćeš ovdje da....."hehe.....:-)prosudi sam....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
govornicka.blog.hr

POVRATAK (Dobriša Cesarić)


Ko zna (ah,niko,ništa ne zna.Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju sopet
Možda iste kapi-
I kad prođe vječnost zvjezdanim putem,
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati,čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;
Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci.

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca će dići-
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići.

Ko zna(ah,niko,niko ništa ne zna.Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

(meni nešto najdraže šta postoji u svjetskoj i hrv.književnosti:-).....)

HM...PAR CITATA, STIHOVA, MIŠLJENJA...ŠKRABAM UGLAVNOM

deadI budi takva kakva jesi ,ne mijenjaj se za sva blaga. Uvijek nek ti misao resi ona tiha patnja draga, ma koliko bila žena, uvijek više tajna budi .Budi šutnja al iskrena nek te vječno slute ljudi…..


PIŠEM PISMO TINTA MI SE PROLI, DALEKO JE ONAJ KO ME VOLI!!!O MOJ DRAGI KARAMELO MOJA , PITAJ NANU OĆUL BITI TVOJA?!VOLI, VOLI, DALEKO JE KO ME VOLI…..(Tamara Obrovac)


«Nijedan Čovjek nije Otok, sasvim sam za sebe. Svaki je čovjek dio kontinenta, dio Zenlje. Smrt svakog Čovjeka smanjuje mene, jer sam obuhvaćen u čovječanstvu. Nikad ne pitaj kome zvono zvoni – Tebi zvoni!! (E.Hemingway)


JEDNOM MOMKU!(od mene)
Prolazeći kroz ove godine misleći da smo stvoreni jedno za drugo, stvorilo je u meni iluziju :Da si moj princ na bijelom konju!» Imao si prilika biti sa mnom, više nego što će ih vjerojatno itko drugi moći imati, a ti ih nisi znao iskoristiti! A sada…sada sam nova osoba, okrećem novi list života! Ali bez obzira na sve, u meni UVIJEK možeš naći PRIJATELJA!!!


LJUBAV NIJE SREĆA! – Znaš li kad mi reče? LJUBAV- to je rana, i ta rana peče!- LJUBAV BOLI, BOLI KAO ŽIVOT BOLI…(A.G. MATOŠ)


AKO JE LJUBAV GRIJEH- JA SAM VELIKI GREŠNIK!!!


Kada jednom budeš shvatio koliko si mi u životu značio, koliko sam te voljela, koliko me je zbog tebe duša boljela, bit će kasno i valjda će ti biti jasno da će ti život biti kazna teška i da ću za tebe biti nepopravljiva greška…