tonkin kutak:-)

srijeda, 02.08.2006.

LJUBAV JE TAKO KRATKA,A ZABORAV TAKO BESKRAJAN!

Neku večer sidim ja sa Piletom mojim i pričamo nas dvi tako bezveze i dođu nam dva "prijatelja",bolje reci poznanika,i spomene jedan nama bivšu svoju curu koja dolazi i da je ne želi vidit više.Ja mu kažem da je lud i da joj kaže šta osjeća-a on meni ko iz topa:"Antonia,znaš kako se ono kaže da u životu samo jedan put voliš,onako iskreno,e,pa tako sam ja nju volio,i pre bolno je-nemogu!!"Ja sam se zamislila.Prvo me iznenadila ta njegova izjava,jer da ga poznajete,vjerujem da bi i vas...I on inače ne baca tako izreke i pouke okolo....Ali zamislila sam se u djelu da se u životu voli iskreno samo jedan put....i uhvatila me panika!Jer volila sam-nije išlo...ok nema veze-ali volila sam i više nego sam smila ili čak tribala,i ja sad volim ali činjenica je NE onoliko-ne sa onoliko oduševljenja i intuzijazma...i tu me hvata strah i naviru riči pisme:"Voljela sam jednom i nikada više ne traži to od mene....",pa mi pred očima slika Onoga Jednog i opet veže pismu koja glasi:"Niko te nikad voljeti neće,ko što te volim ja....." itd...itd.....namcor
Neki će opet ovdje misliti da sam pesimistična-ali nisam, ja ipak još uvik VIRUJEM U LJUBAV i vrlo vjerojatnoo ima Netko tamo Negdje tko me čeka i kao to je Onaj Pravi!!Vjerojatno ima,ali trenutno mi u ljubavi ne ide....Ne trenutno nego zadnjih par godina...ali usprkos tome-ja NE gubim nadu!!!A da je lako-NIJE, da je lipo-NIJE,da boli-JE!Jer kada ste "puni"ljubavi i spremi je dati Nekome-a on nije toga svjestan ili pak ne želi...e to nije lipo!Jer voljeti,a ne biti voljen isto je što i odazivati se,a da te nitko ne zove!!!no
Svima nam je jasno da se sa srcem ne igra,i ono šta srce odluči-bez sumnje je to ono što vrijedi!pa,srce je kao staklo ,kad ga jednom razbiješ,više ga nečeš sastaviti!!no!!
Biti zaljubljen je jedan PREDIVAN osjećaj..Čak se ne može ni opisati!Kažu:"Prvi uzdah ljubavi,posljednji je uzdah mudrosti",što je potpuno i točno!!!Ljubav je u stanju činiti čudne i nevjerojatne stvari!Na dnu svake duše postoji skriveno blago koje samo ljubav može iznjeti na vidjelo!
The Doors-i kažu "Ljubav se skriva po mračnim kutovima,ljubav dolazi onima koji ju traže.Ljubav se skriva u dubini duge,ljubav se skriva u molekularnim strukturama.Ljubav je odgovor!"Nadam se da na svačije pitanje odgovori pozitivnim i željenim odgovorom!Meni još nije-ali kaže se:"Sve u svoje vrime!"...Samo se nadam da tolika ljubav u meni neće umrijeti a da je nikome ne dam...jer želim.Ako je ljubav ptica koja MORA letjeti,ja bih željela da moja leti i da je svi vide sretnu i zadovoljnu!Opet ću citirati,ovaj puta Vesnu Krmpotić:"Stisni se k meni, tko god bio i stvorimo od naših tijela nešto kao zvijezde, nešto kao svjetlost,nešto kao dušu!"wink
Eto dragi moji,želim vam da u životu uvijek volite i budete voljeni!I nemojte bježati od ljubavi i bojati je se.......
SRETNO!!!kiss

02.08.2006. u 22:31 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

"Dođi da vidiš,dođi da se diviš, i poželjet ćeš ovdje da....."hehe.....:-)prosudi sam....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
govornicka.blog.hr

POVRATAK (Dobriša Cesarić)


Ko zna (ah,niko,ništa ne zna.Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju sopet
Možda iste kapi-
I kad prođe vječnost zvjezdanim putem,
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati,čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;
Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci.

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca će dići-
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići.

Ko zna(ah,niko,niko ništa ne zna.Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

(meni nešto najdraže šta postoji u svjetskoj i hrv.književnosti:-).....)

HM...PAR CITATA, STIHOVA, MIŠLJENJA...ŠKRABAM UGLAVNOM

deadI budi takva kakva jesi ,ne mijenjaj se za sva blaga. Uvijek nek ti misao resi ona tiha patnja draga, ma koliko bila žena, uvijek više tajna budi .Budi šutnja al iskrena nek te vječno slute ljudi…..


PIŠEM PISMO TINTA MI SE PROLI, DALEKO JE ONAJ KO ME VOLI!!!O MOJ DRAGI KARAMELO MOJA , PITAJ NANU OĆUL BITI TVOJA?!VOLI, VOLI, DALEKO JE KO ME VOLI…..(Tamara Obrovac)


«Nijedan Čovjek nije Otok, sasvim sam za sebe. Svaki je čovjek dio kontinenta, dio Zenlje. Smrt svakog Čovjeka smanjuje mene, jer sam obuhvaćen u čovječanstvu. Nikad ne pitaj kome zvono zvoni – Tebi zvoni!! (E.Hemingway)


JEDNOM MOMKU!(od mene)
Prolazeći kroz ove godine misleći da smo stvoreni jedno za drugo, stvorilo je u meni iluziju :Da si moj princ na bijelom konju!» Imao si prilika biti sa mnom, više nego što će ih vjerojatno itko drugi moći imati, a ti ih nisi znao iskoristiti! A sada…sada sam nova osoba, okrećem novi list života! Ali bez obzira na sve, u meni UVIJEK možeš naći PRIJATELJA!!!


LJUBAV NIJE SREĆA! – Znaš li kad mi reče? LJUBAV- to je rana, i ta rana peče!- LJUBAV BOLI, BOLI KAO ŽIVOT BOLI…(A.G. MATOŠ)


AKO JE LJUBAV GRIJEH- JA SAM VELIKI GREŠNIK!!!


Kada jednom budeš shvatio koliko si mi u životu značio, koliko sam te voljela, koliko me je zbog tebe duša boljela, bit će kasno i valjda će ti biti jasno da će ti život biti kazna teška i da ću za tebe biti nepopravljiva greška…