Torta od banana - Pronađite djevojku

utorak , 25.12.2018.

Brza torta s kokosom i bananama (POSNO)










Click here: Torta od banana






Izbacila sam šećer iz svega osim iz kreme, a umjesto pudinga od vanilije napravila sam klasičnu slastičarsku kremu s mahunom vanilije. Zatim preliti polovinom fila od pudinga i poslagati preostale piškote natopljene u mleko.



torta od banana

Koristimo ih kao podlogu, tako da nema pečenja i torta je gotova za svega nekoliko minuta. Ne samo da je rešen, već ćete biti oduševljeni, i stalno ćete se vraćati na njen očaravajuć ukus. Takodje ne sme biti grudvica, već je potrebno da smesa bude ujednačena. Torta od banana i keksa Verovatno najjednostavnija torta, tako se lako priprema a tako je izdašna.



torta od banana

Omiljene torte zaposlenih domaćica: brza banana torta s keksom bez pečenja (RECEPT) - Oni će nam poslužiti kao podloga za tortu, i biće veoma dekorativni a torta veoma ukusna! Kada mleko u šerpi provri, polako sipajte u njega umućenu smesu i mešajte neprestano.



torta od banana

Ako ste sladokusac sa prebivalištem u Zagrebu onda zasigurno znate za, sad već poznatu, slastičarnicu Torterie Macaron. Zasigurno vam je zapela za oko njihova bogata ponuda šarenih slatica dok ste šetali jednim od shoping centara. Ja sam prvi put probala njihov Tiramisu na preporuku jedne poznanice. Toliko se uživila u opisivanje istog da su mi sline počele curiti samo od ugrađene slike u centar mozga odgovoran za uživanje, a drugi dan sam odmah pohitala po svoju porciju. O Torti od banana i jabuka slušala sam pak od prijateljice. Obično dobar dio duge kave potrošimo na komentiranje kolača, recepata i novih mjesta za isprobavanje slatkih čuda. Taj put sam slušala samo o toj torti, koja po njoj na početku nije zvučala ni izgledala obećavaćuje kao druge koje je taj dan uzela u Torterie Macaron, ali na kraju je ispala najbolja. Toliko dobra da ju je njen momak poželio za rođendan, a ona se potrudila rekonstruirati recept. Ovaj recept je, naime, originalni plagijat. Nakon što sam i ja probala tortu u slastičarnici, odlučila sam da je obavezno moram ponoviti doma. Prijateljica mi je poslala svoju rekonstrukciju recepta, a ja sam ga još malo doradila. Izbacila sam šećer iz svega osim iz kreme, a umjesto pudinga od vanilije napravila sam klasičnu slastičarsku kremu s mahunom vanilije. Koliko su plagijat i original slični ili isti , osim u okusu, usitinu ne znam reći. Meni je ova torta odlična jer je jednostavna i brza za napraviti, a super je lagana i fina. Doslovno ju možete napraviti u nedjelju prije ručka. Imamo rješenje za vas.



Najjednostavniji kolač na svijetu - Sašina kuhinja
Izbacila sam šećer iz svega osim iz kreme, a umjesto pudinga od vanilije napravila sam klasičnu slastičarsku kremu s mahunom vanilije. Izmaći sa vatre i dodati margarin pa mešati dok se ne otopi. U drugoj činiji žumanca umutite sa šećerom, dodajte brašno i pecivo pa dobro umutite i na kraju sve pomešajte sa belancima. U ohlađen puding dodajte margarin umućen sa šećerom u prahu. Nakon što sam i ja probala tortu u slastičarnici, odlučila sam da je obavezno moram ponoviti doma. Sve po vašem ukusu, samo je potrebno da na kraju tortu ostavite u frizu da se dobro stegne pre sečenja, najbolje nekih 2-5 sati. Dodam brasno pomesano sa praskom za pecivo I sipam mleko I rum. Sklonite šerpu sa ringle, pa u topao puding dodajte margarin i mešajte neprestano dok se sav margarin ne otopi i sjedini sa pudingom.

[Uzivo seks|Ljubavne pjesme|Kafic net upoznavanje]






Oznake: Lagana, torta, od, banana, jabuka, i, badema, po, uzoru, naš, Torterie, macaron

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.