Misty morning

subota, 08.04.2006.

Let The Sunshine In!!!!!

1.sinoc mi je kuma rodila!musko je i ovan je ko i ja!mali ce bit totalni kuler!tako da mu ovim putem zelim dobrodoslicu na ovaj svijet,da bude pametan i da ne zivi zivot za kurac...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Život je tek sjena pusta glumac bijedni,
što kočoperi se i trza na pozornici tren,
Pa onda zamukne;život je priča koju idijot priča
puna krika i bijesa,a ne znači ništa.
W.Shakespeare˝Macbeth˝
2.srijeda,četvrtak,petak-mama u zagrebu,tata u amsterdamu!drama!
SRIJEDA:prvo smo popili po pivu,pa smo otvorili bocu vina,pa onda pivu,pa onda šljivovicu i naravno da smo ja i katy ubrzo bile mrtve.ona zaspala,a ja noc provela u wc-u rigajuci.onda sam ostavljala ljudima komentare,tak da sad znate da ne trebaju imat smisla.
ČETVRTAK:ujutro u šk!glava puca!skola trebala bit od osam do pet ipo,al kako je padala kisa smocili se pa nas je razrednik pustio sa crtanja oko dva.slinga,rizla,m.m. i iris dosle u mene na objed.pojele smo kokoš,kajganu sa šparogama,sir,masline i ta sranja...pa napravile tecu pudinga i cokoladne kreme.pa jele kekse,cokoladu i tak...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
igrali jugoslavenski memori.ja i rizla skupile cak dva para!

pa gledali hair,neki se stondirali,neki smijali...
Image Hosted by ImageShack.us

PETAK:raspremanje kuce!uuuuuu!
navecer klub,iggy i romana bili za sankom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ljudi su uglavnom bili vanka il su sjedali,al je tu bila lolita koja je plesala na pozornici.cijelo vrijeme je govorila da ce je mama ubit i nije mi dala da joj nacrtam nesto na celo.lolita puno pozdrava!
mi smo se zajebavale i citale nekerman-nesto takvo.mozete narucit drzac za wc papir s radijom i digitalnim satom!jako povoljno!

Sodomy
Fellatio
Cunnilingus
Pederasty

Father, why do these words sound so nasty?

Masturbation
Can be fun
Join the holy orgy
Kama Sutra
Everyone!

peace, love, freedom, and happiness !!!
- 10:38 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>