Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

It is by universal misunderstanding that all agree. For if, by ill luck, people understood each other, they would never agree. - Charles Baudelaire

Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen. - Albert Einstein

Always remember you're unique.Just like everybody else.

Zrak je pun naših krikova.Ali navika ih sve prigušuje.

Image Hosted by ImageShack.us


I hate mankind, for I think myself one of the best of them, and I know how bad I am. - Joseph Baretti

Ljubav su snježne saonice koje jure tundrom i tada se iznenada prevrnu, ostavljajući vas prikliještene.
Tijekom noći dolaze snježne lasice.
Matt Groening


In every age 'the good old days' were a myth. No one ever thought they were good at the time. For every age has consisted of crises that seemed intolerable to the people who lived through them. - Brooks Atkinson, 'Once Around the Sun'


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj križ svejedno gori

Evo me, moj svijete, na raskršću
i tvom i mome
Oprostimo se. - Ti plačeš
Moj križ svejedno gori.
Udaljuješ se; bez pozdrava, bez riječi, bez boga
I odlazim prema istoj nepoznatoj zvijezdi
Snijeg pada
Zemlja raste
A ti poražen toneš
Grad li se, selo, ili neki postiđeni narod
U krčmi
Moj križ svejedno gori
Uzdignut
Razapet
Mračan

Dovikujem ti. - On gori
Dovikujem ti. - Ti strepiš
iskre po tebi pršte
Peku stravične snove
Moj svijete, uzalud stvaran
Moj svijete uzalud ljubljen
Moj svijete
Udaljujem se. Pružam za tobom ruke
Sjene velikih vojski nadiru iz davnina
Zrak su omastile strijele
Razbijen
Usitnjen sanjaš
Neprestane pritištu more
Vjekovi pokapaju svjetlo
Rane otaca izrastaju u kraste
Divna majka Margarita prodaje suze
Majka Margarita
Moj križ svejedno gori
Nosim ga - moj križ a tvoje ime
Nosim ga
Slomljen ma svečan
Puta ne vidim nigdje
Voda po kojoj hodam hlapi
Poda mom bujaju pare
moj križ svejedno gori
Oblistava u beskrej tvoje ime
Udaljujem se
I putujem prema istoj nepoznatoj zvijezdi
Ti toneš po svome snu
A ja koracam
I grcam, i grcam, i gledam prema beskreju
Moj križ svejedno gori
Moj križ a tvoje ime.


by J.P.












Free Website Counters
Get a Free Website Counters

u procesu potrage protuotrova za vitriol

10.04.2008., četvrtak

Muv!

Ono kad te svijet malo ubije kad shvatiš koliko je dobar prema tebi a ti se pitaš...ček, jel ja to zaslužujem?
Neću pljuvat po sebi, ti samosažaljevački postovi, ma ne smiješ tako iz čiste odgovornosti... ne,ne,prođeš kroz taj neki weltshmertz,postaneš dobar ljudima i sebi jer si se borio za to, borio najnormalnije jer je to prirodno i niš drugo. i nije depra, niti čežnja za određenim, ne, sve je tu, sve a ništa veliko (kao kad te netko pita ima li što novo), al ti budi jaka da ti to zadržiš i cijeniš te mogućnosti i ne bojiš se tih ljudi koji te trebaju i vuku za tvoje pomno njegovane rukice.snage,izravnosti,normalnosti,hebeš obrambene mehanizme,i nemoj se slučajno jednog dana bojat nosit na leđima tog tvog usranog princa i njegovog bijelog konja.ok?!ok.

- 23:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kuda ide ova duša...
vitriol, gorčina
"Sva živa bića posjeduju gorčinu u svom organizmu -u većem ili manjem stupnju- jednako kao što u svima nama spava bacil tuberkuloze. No ta vrsta oboljenja napada organizam kad je oslabljen; u slučaju gorčine, bolest izbija onda kad izbije strah od takozvane "realnosti" ili "stvarnosti".
Neki ljudi, u želji da izgrade svijet koji neće moći ugroziti nijedna prijetnja izvana, pretjerano ojačaju mehanizme za obranu od vanjskog svijeta - nepoznatih ljudi, novih mjesta, drugačijih iskustava - a unutrašnjost ostave otkrivenom, bez zaštite. Od tog trenutka gorčina počine nanositi nepopravljive štete.
Najugroženija je meta gorčine (ili vitriola) volja. Osobe pogođene tim zlom gube volju za sve i, za koju godinu, više ne uspijevaju izići iz svog svijeta - potrošile su u prošlosti ogromne zalihe enrgije gradeći oko sebe visoke zidine, zato da bi stvarnost bila onakva kakvom su je oni željeli.
Izbjegavajući napade izvana, osujećuju i unutarnji razvoj. Žive odlazeći na posao, gledajući televiziju, žaleći se na promet i podižući djecu, no sve se to zbiva automatski i bez velikih osjećaja- jer,konačno,sve je pod nadzorom.
Veliki problem otrovanje vitriolom leži u činjenici da se ni osjećaji, ni strasti - mržnja, ljubav, očaj, oduševljenje, znatiželja - više ne iskazuju. Nakon izvjesnog vremena ogorčena osoba nema više nikakvih želja. Nema volje ni živjeti, ni umrijeti; u tome je problem."

by P.C.

ja i vitriol?ne!konstantno se borim.
Who the f*** am I?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Skidam kapu ljudima koji znaju odgovorit na ovo pitanje (tj. uvjeravaju se da znaju). Ostali mogu samo eksperimentirat.
"Walk with those seeking Truth. Run from those who think they've found it."

A zašto "pia"? To ime za mene nema pravo značenje (lat.-pobožna) već ima emocionalnu vrijednost jer me podsjeća na neke ljude koje volim. Ah, ljudi...Zbog mnogih me prepavljuje golema količina vitriola. Zbog ljubavi koja nosi strah.I tugu.I samu sebe:) Ali ne,nemam Mr.Perfect-a.Pih,još-malo-pa-devetnaest-godina.
"We love because it is the only true adventure."

Uf,što volim kad se krene u srž, kad se filozofira.
The greatest discovery of my generation is that human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.