The Maldives by Peter Adams
The Maldives
Jesam li uopće živ? - Dakota - Blog.hr

Dakota

Jesam li uopće živ?

anger*Hrpa ljudi oko mene ne bi se nikad sukobljavala niti išta raspravljala.
*Na Internetu hrpa ljudi klala bi, popljuvala, omalovažila homoseksualce, pedofile, prostituke, ubojice, kriminalce, religiozne ove religiozne one. I u principu ljudi progovore tek kad ih takneš tamo negdje gdje su kao osjetljivi. *Ima dosta ljudi, sada oko mene koji kažu da bi se družili sa mnom, da sam im super, da bi oni ovo ono sa mnom. I, što s tim? Niste mi interesantni, kažem. Joj, pa što da napravim da ti budemo? Kažite iskreno što osjećate, dajte mi svoju dubinu. Kako to misliš? Kakvu dubinu?
*Idemo na izlet. Kako će nam biti? Pa ono, šta, roštiljat' ćemo, jest ... i tak. Šta?
Glavna rečenica današnjice je:"Ajd dobro!"

Kao da se sve na svijetu odvija samo od sebe, pa čak i travka u gomili "istih" travki može biti svjesna svoje posebnosti. Ona je baš ta travka. A tko si ti? Nitko! Burajz ti si nitko, dok ne postaneš netko! Da bi postao netko, IZJASNI SE, PROGOVORI, OSJETI, IZRECI, MISLI, PROMISLI, POGLEDAJ (doista), HOĆU TEBE, A NE TA SRANJA. DOSTA MI JE TIH GOVNETA OD LJUDI.
Tko da ti promijeni život? Ja? Pa ne moraš, ne znam, kako ću?
KAŽI, za početak NE! Hoću da čujem to ne, ne da ga odgađaš! Ako mi netko 100 puta kaže da operem ruke od psa (kao da je skot u pitanju) prije nego što jedem, mogu li ja izreći:"Dobro je!" bar to. Odjebi. Ne, nemojmo se sukobljavati, što će ljudi reći. Ali:"Mama, ona teta me davi da moram skroz prati ruke!"

Posljednjih par dana svima sam rekao što im ide. Jesam li bio u pravu? Smije li se ženi koja te bar 20 godina svaki put kad te vidi od dragosti lupa svom snagom po leđima jednom za svagda reći NE?
Smije li se nesigurnom seronji koji ne zna kako da ti se obrati pa kao dečkić curicu skroz podjebava i omalovažava reći NE?
Smije li se prijatelju kojemu se piša i ne može otići u poljski wc par metara dalje, već se popiša pred svima nama, okrenuvši nam leđa (ajd bar to) reći NE?
Smije li se tipu koji se skroz kurči sa svojom lovom, autom, kućom i poslom i zbog toga se ponaša prema svima nadmoćno jednom za svagda reći NE?

Joj, što dramiš, pa sve su to sitnice...pih.

Kockica po kockica i eto ti palača. Sitnica po sitnica i eto ti osjećaja manje vrijednosti, nesigurnosti, jadnosti i bijesa koji se nakuplja godinama.

Ajte vi svi lijepo u tri pičke materine...sad ćete bar promisliti sljedeći put prije nego što mi se obratite kako ćete to učiniti?
Koja je razlika?
E sad ćete biti malo na mom mjestu, pa ćete ako ne zbog ičeg drugog, zbog straha biti oprezni u komunikaciji sa mnom. Pih!

Ako mi imate što za reći, ne šutite k'o pizde, jer samo nitko šuti, onaj tko je postao netko naporom svoga bića uvijek ima nešto za reći, neku misao, osjećaj, jer živi, jer je stvaran.

Ako nemaš, ajd mrš u kućicu i ostani tamo dok ne dođeš svijesti.

01.05.2008. u 20:48 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

05/2008 (5)
04/2008 (11)
03/2008 (3)
01/2008 (2)
12/2007 (4)
11/2007 (3)
10/2007 (6)
09/2007 (5)
08/2007 (11)
07/2007 (14)
06/2007 (7)
05/2007 (10)
07/2005 (7)
06/2005 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Cjelina koju otkrivam:

slike doista znače 1000 riječi


Iskustva koja pomažu:

Alergije.
Nevjerojatno!
Breathless.
Laughing yoga