The Maldives by Peter Adams
The Maldives
Nastassja – Blue pikolina - Dakota - Blog.hr

Dakota

Nastassja – Blue pikolina

KsenijaJednoga dana, u selu Pikolić dok je Nastassja uređivala svoju, divnu, dugu, plavu kosu na vrata joj pokuca Archaeus sa velikim osmijehom od uheeeeeeka do uheeeeka.
Archaeus:
«Mila, došao sam, khm, ma, ma samo malo da te vidim, da mi uljepšaš dan!»
Nastassja se na trenutak zbuni, no zatim nasmiješi, zamahne kosicom i odgovori:
«Ah, ma ne budali, pa gdje ću ti ja uljepšati dan!?»
i nastavi se gledati u zrcalo namještajući čuperak koji joj nikako nije želio stajati onako kako je ona htjela.

Archaeus ostade zbunjen Nastassjinim *neznanjem* o njenoj ljepoti, i taman kad je tužno pognuo glavu i krenuo otići sudari se sa Štetočinom koji sav uspuhan dolazio u radnom odijelu, s olovkom iza uha, ravnalom u jednom džepu, a u drugom džepu punoooo odvijača, mjerača i drugih alata ma koje ni sam vragec ne bi prepoznao. Uspuhan i zbunjen, pomalo čak i ljut što radi tamo Archaeus, izrekne:
«O bok stari, kaj ti tu delaš?»
Archaeus digne obrvu, namjesti naočale što mu skroz ne daju mira na nosu i odgovori, vidno ljut:
«Ma kako to misliš, što ja radim ovdje...pa, pa...pa što radim? Naravno da znam što radim...(češk, češk po glavici), ja sam, ja sam ovdje došao u goste Nastassji...aa, a, a,a (dođe mu da ga zvekne kako se usudio ovako ga nešto pitati), a što ti radiš ovdje?»
... i odjednom glasovi su postajali sve jači, Štetočina je počeo vaditi odvijače da mlatne svoga inače prijatelja, a sada suparnika, Archaeus je izvadio Knjigu Mudrosti i snažno lamatao njome i derao se, mahajući prstom, o tome koliko čovjek mora u ovakvim situacijama ostati miran i ne dopustiti si necivilizirane postupke. A to je još više razjarivalo Štetočinu koji je sebe volio smatrati čovjekom od prirode i nije volio da mu se nameće što bi on to trebao raditi, a što ne.

I dok su se njih dvojica tako nadmetali, Direktor Svemira je upao baš kao pravi general, mimoišao budale (kako je on u tom trenutku smatrao) i nadmeno se obratio Nastassji:
«Slušaj malena, moram priznati da si fakat dobra foxy lady, hmmmm, ta tvoja plava kosa super ide uz tvoje skladno tjelešce, mislim da bi bilo dobro za moju karijeru da se udaš za mene, kužiš?!»
(sav pun sebe završi.)

Nastassja je samo zbunjeno gledala ovaj kaos koji je u trenutku zavladao ispred njene kućice. Na trenutak je bila ljuta, na trenutak tužna, na trenutak joj ništa nije bilo jasno, a poslije ovakve gluposti kakve je izgovorio ovaj dženerale koji osim svoga nosa ne vidi ništa drugo, totalno je pocrvenila, pa pozelenila, pa poplavila, pa opet pocrvenila dok joj se glava nije rasprsl'a (šalim se)...dok nije vrisnula tako jako da je i Old Witch (Papa pikolić) skočila tako jako sa svoje stolice da je opandrčila glavom po stropu.

Odjednom su se svih 72 pikolića našli pred Nastassjinom kuću pokušavajući shvatiti što se događa. Zblenuto su gledali Archaeusa kako i dalje maše olovkom, naočale su mu već bile na vrhu nosa i samo su čekale trenutak kad će se strmopizdit doli. Štetočina je poizbacao sve svoje alatke okolo, vičući da je on prvi zapazio Nastassju i da je ona njegova cura.

Dok je cijelo selo promatralo što se događa i pokušalo shvatiti, Nastassja je plačući odjurila u šumu, a Dakota je krenuo za njom. Dakota, kad ju je dostigao:
«Hej, imam jedan poklon za tebe, hej...pa nemoj bježati!»
Nastassja je odmahivala rukom, usporavala doduše lagano i govorila kroz plač:
«Ma daj, pusti me sada sa tim svojim blesavim poklonima...sad me još i ti gnjaviš!» Stropoštala se kraj jednog, velikog drveta i zaplakala još jače. Dakota joj ostavi poklon kraj noge i uputi se kao u selo, a zapravo se sakrio iza obližnjeg drveta.
Kad se Nastassja pomalo smirila, pogledala je u glupavi poklon i otvorila ga rastreseno, no kad joj je zapravo nepostojeći poklon eksplodirao u facu, a ona postala crna, prljavog lica, Dakota se tako slatko počeo smijati da ga je skoro umlatila. Vijala ga je neko vrijeme među drvećem, a kad se umorila izderala se:
«Pa dobro kretenu, zašto si mi i ti sada takvo nešto ružno napravio, a znaš i sam što mi se izdogađalo i što mi se događa svaki dan????»
Dakota se vrati sav uzjapuren od trčanja, no sa smiješkom na licu:
«Joj, Nass, pa daj dođi...(odvede ju do potoka), daj se pogledaj kako izgledaš, ružna si k'o kokoš!»
(i počne se previjati od smijeha, pokazujući prstićem na nju).
Nass se još više naljuti i počne ga kao mlatiti, kad on pobjegne i kaže joj:
«Pa hej, kako ne kužiš da ti želim pomoći!??»
Nass, totalno iznenađeno:
«Pomoći??? Definitivno imaš kriviiiii pristup!»
(i sjedne na travu umorna od svega.)
Dakota, sjedne kraj nje i zagrli je jednom rukom a drugom lamaće dok objašnjava:
«Pa vidi, tvoj problem je što si lijepa!»
Nass se naglo okrene i pogleda ga u čudu:
«A to mi je problem? Ma to su gluposti da sam lijepa!!!»
Dakota, ne odustajući:
«Pa je, ti si jednostavno pikolina koju svi obožavaju, no ako ti to smeta, moraš si priznati da si i sama kriva za to!»
Nass, ne vjerujući da ovaj mamlaz sipa takve gluposti.
Dakota, mirno nastavi:
«Pa čuj, pikolići doživljavaju druge onakve kakvima se oni prikazuju. Ti se puno trudiš oko svog ženskog pikoličanstva, trudiš se da lijepo izgledaš, lijepo pričaš, uvijek si nježna i dobra, pa kako misliš da postoji netko kome se to neće sviđati, ma poludjeli su svi za tobom, oni ne vide tvoju drugu stranu.»
Nass, prosto šokirana, ne može vjerovati da joj je tako nešto netko rekao, pretvori se u uvrijeđenu damu:
«Ma kakvu drugu stranu, ma hej? Nemam ja nikakvu drugu stranu!»
(izdere se i ustane naglo da ode do potoka da opere prljavo lice. Dakota skoči za njom: «Neeeee, nemoj se prati, dopusti mi da ti objasnim....»
Nass ga pogleda plačno, davajući mu ipak priliku da objasni:
«Dođi sa mnom u selo i pokaži svima svoju divlju stranu, pokaži kako možeš biti ružna, kako možeš biti zla, provokativna, divlja, neukrotiva...hajde, ti znaš da ti to imaš u sebi. Vidjet' ćeš kako ćeš odmah uplašiti svoje prosce!!!»
Na te riječi Nass zacakle oči, to je bio ključ, prava rečenica
«uplašiti ćeš svoje udvarače, svoje prosce!»
Zavrišti kao kakva amazonka, odglumi na brzinu majmuna koji se gega, počeše se ispod pazuha i sretno izjavi:
«Pa da, pa da...joj, kako ću se našaliti s budalama, kako ću ih uplašiti...da, da, ..... hajde, dođi Daki, idemo ih prestraviti!!»
I taman kad su krenuli, Nass se odjednom zaustavi:
«Čekaj!»
(i na brzinu uzme još jedan eksplozivni poklon iz Dakotinog ruksaka i otvori ga tik ispred njihovih slatkih faca.
«Ka-buuuuuummmmmmmm!!!!!»
Crnih, prljavih faca stajali su njih dvoje i umirali od smijeha kako su ružni, gegali su se k'o međedi, glasali k'o majmuni i tako blesavi došli u selo. Pikolići su se već malo razišli, no kad su vidjeli ispod plave kose luđakinju i prepoznali ludog Jokeya – Dakotu neki su se počeli valjati od smijeha, a neki razbježali što ih noge brže bolje nose.
Đenerale (Direktor Svemira) je samo promrljao kroz svoj brk:
«Ti bokca, kaj je ova pikolina sa sobom učinila, svašta, moja pikolina to nikada ne biti!!»
Štetočina se usr'o k'o grlica jer je Nass počela skakati k'o poludjela kokoš na sve strane, čas je roktala k'o svinja, čas je rigala, pa se češala, pa pljuvala, pa se dernjala, vikala je:
«jaaaaaa sam baba rogaaaaaaaaa,
bojte me se svi,
od moje ruke umrijeti ćete vi.
Mene za ženu nek' uzme tko hoće,
al' nikad više neće jesti slatko voće
ha, ha, ha.....!!!


Dakota je njenu pjesmu pratio udaranjem o bubanj, ponašao se toliko ludo, slatko i djetinjasto da su mu se uskoro približile sve pikoline u selu.

I dok su se oni tako satima zabavljali i blesarili....Archaeus je sjedio na travi i proučavao što li se to dogodilo njegovoj draganoj, zar su je dusi zaposjeli..jesu li, jesu li ....ili je samo to pikolina Nastassja otkrila svoju divlju stranu i ne strahuje ju pokazati više ikada ikome.

07.08.2007. u 10:41 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

05/2008 (5)
04/2008 (11)
03/2008 (3)
01/2008 (2)
12/2007 (4)
11/2007 (3)
10/2007 (6)
09/2007 (5)
08/2007 (11)
07/2007 (14)
06/2007 (7)
05/2007 (10)
07/2005 (7)
06/2005 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Cjelina koju otkrivam:

slike doista znače 1000 riječi


Iskustva koja pomažu:

Alergije.
Nevjerojatno!
Breathless.
Laughing yoga