četvrtak, 29.10.2009.

Dobar dan....wave

Danas na faxu smo imali predavanje koje mi se jako svidjelo, i dojmilo me se da nam je napokon prava metodičarka, žena s iskustvom neke stvari objasnila, pokazala da se trudi i suosjeća s nama... ja sam naprosto uživala, ko malo dijete kad prvi puta vidi učiteljicu!

Na prvi dojam djeluje strogo i rezervirano, ali žena je stvarno dušu i srce dala u svoj posao i ja sam oduševljena. Sve same pohvale.... vidi se tko zna!

Njena predavanja ću pamtiti valjda cijeli život i nadam se uspješno primjenjivati u vlastitom radu!!

Trač kavica je bila slatka, pretresele smo dojmove iz Tunisa.... bile u jednom od dražih kafića, čiji interijer podsjeća na dnevni boravak, a i atmosfera je kućna.... neću vam reći koji.. da mi se ne pojavi previše poznatih ljudi......i onda bi mi samo narušil mirnoću kutka za trach razgovore... he he... (samo se šalim!!)

Neki su i godinu stariji i sretniji (i pametniji - valjda to dođe s godinicama...)...a neki još nisu.... :)

Svjećice nismo puhali - možda od "straha" od godina..ali bila nam je dobra atmosfera.... ja ću svoje ipak puhati, kad dođe ročx... ah, vječno dijete.... fino

- 00:54 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Blog o svakodnevnim stvarima koje me vesele... prijatelji, putovanja, fotografije, razmišljanja.... svašta - nešto....

Što volim....


A - auto, anđeo
B - baka, blog
C - crveno, cmokić
Č - čarolija
Ć - ćakule
D - duga, dedek
DŽ - džepeki
Đ - đurđice, đinđe - minđe
E - Eros Ramazzotti
F - fotografija
G - Google
H - Hrvatska, H&M
I - igre
J -Jason Mraz, jabuke
K - kornjača, krevet
L - leptiri, laptop
LJ - ljubav
M - mama, more
N - naočale (sunčane)
NJ - njihaljke
O - obitelj, Oliver Dragojević
P - prijatelji, ples
R - rođendani
S - seke, sunce. Severina
Š - štikle, šetnja
T - tata
U - učiteljica
V - vjenčanja
Z - zdravlje, zvijezde
Ž - život, životinje

Blogovi koje redovito čitam

Nepoznati Zagreb
Zagreb za one koji žele znati malo više!
(poznate, ali još više nepoznate stvari o Zagreb-gradu)


Perfume or poison
U malim bočicama se čuva parfem ili otrov..


GP-Zagrebancije
"Zagrebancije" su fotografski odraz načina gledanja i viđenja Zagreba












petitte.zg@gmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr