utorak, 27.10.2009.

Svašta u mojoj glavi...

Danas moja grupa nije imala predavnje na faxu... i lijepo sam isplanirala kako provesti dan.... u minutu... i kak oto već biva kad se nešto planira, sve se u sekundi okrenulo....

Plan je bio - naći se s dečkom, otići do grada, prošetati, popiti kavicu, svratiti do Dinersa po poklon, otići na pizzu u za mene najbolju pizzeriu u gradu - "Kariola" u Kranjčevićevoj (je da je pizza skupa, mješana - 47 kuna....ali za mene se isplati svake kune!! - ljudi su mi super, atmosfera vesela, pizza je s mozzarellom - ja sam ju tamo 1.puta probala i oduševila me u tom obliku, tijesto je tanko i hrskavo i još se dobiju mini rajčice (cherry - ko male trešnjice!:)) i onda popodne križaljke, knjiga i bicikl.....

I onda ja pametnica, cijelo jutro prosjedim, šaljući poslovne mailove u tatino ime.... i doslovce sat vremena prije dogovora se sjetim da bi baš mogla staviti preljev na kosu... i budem, pa budem...uletim u kadu, i taman da ću to staviti na kosu, mama zvoni na portafon da mora hitno do automehaničara s autom.... ja kažem da ću doći po nju.. i onda biser dana - umjesto da sušim kosu, ja stavljam preljev, otkazujem dečku..i ludujem po stanu - držala sam preljev ravno 7 minuta i onda samu se požurivala da to nije bitno nego da idem po mamu....

Nisam se sjetila nazvati prije da pitam jel gužva (naravno bila je, mogla sam još biti doma 15 minuta...i sve bez panike obaviti...), ali ja sam to isprala, i cjedeći vodu iz kose, odlučila taj proces trljanja ručnikom ubrzati zabacujući glavu naprijed - natrag...pošpricala sam pola kupaone, metar uvis... i zalijepila glavom svom snagom u rub kade....

Doslovce sam vidjela one žute tweetye oko glave..... sreća da mi glava nije napukla, ali zato sad imam crvene točkice na tjemenu....

Eto, meni nikad nije dosadno i ne zabavno.. ja si uvijek tak napravim (slučajno ili namjerno) da imam neki šou.....

Svašta se u mojoj glavi događa - mala glava - male brige; velika glava - velike brige.... dobro je dok sam živa i zdrava!!

PS. od slinih planova, stigla sam otići na pizzu, i riješiti brdo križaljki!!!! od kavice ništa - zato sutra imam 2 tračerske!! :)

- 21:16 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Blog o svakodnevnim stvarima koje me vesele... prijatelji, putovanja, fotografije, razmišljanja.... svašta - nešto....

Što volim....


A - auto, anđeo
B - baka, blog
C - crveno, cmokić
Č - čarolija
Ć - ćakule
D - duga, dedek
DŽ - džepeki
Đ - đurđice, đinđe - minđe
E - Eros Ramazzotti
F - fotografija
G - Google
H - Hrvatska, H&M
I - igre
J -Jason Mraz, jabuke
K - kornjača, krevet
L - leptiri, laptop
LJ - ljubav
M - mama, more
N - naočale (sunčane)
NJ - njihaljke
O - obitelj, Oliver Dragojević
P - prijatelji, ples
R - rođendani
S - seke, sunce. Severina
Š - štikle, šetnja
T - tata
U - učiteljica
V - vjenčanja
Z - zdravlje, zvijezde
Ž - život, životinje

Blogovi koje redovito čitam

Nepoznati Zagreb
Zagreb za one koji žele znati malo više!
(poznate, ali još više nepoznate stvari o Zagreb-gradu)


Perfume or poison
U malim bočicama se čuva parfem ili otrov..


GP-Zagrebancije
"Zagrebancije" su fotografski odraz načina gledanja i viđenja Zagreba












petitte.zg@gmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr