petak, 23.10.2009.

Putovanje u Tunis - Natural beauty & amazing experiences II.

Posudila sam od frendice Lonely planet vodič.. i uputimo se nas dvoje u šetnju Soussem.... ja nosom udubljena u knjigu, čitam na engleskom, pa dečku prevodim na hrvatski.... i tko god nas vidi, ljubazno pita jel nam treba pomoći..i bla bla bla.... ja pitam gdje je određeno mjesto ili ulica na karti, a oni siročki svi odreda izgubljeni, snalaženje na karti, nula bodova.. Kasnije nam je predstavnica rekla da se oni baš i ne snalaze s kartama, niti imenima ulica.... tako da smo više - manje bili osuđeni na vodič i kartu.

Ne mogu se požaliti da je išlo loše, ali iskreno ne znam da li sam igdje vidjela naziv ulice ili sam bila toliko u vodiču da mi je uspjelo promaknuti.... U vodiču smo pronašli restoran "Planet food" - bilo nam je bitno da je provjeren i da je hrana jestiva.... nakon što smo prošli pored njega (a nismo ga primjetili jer je pored neka đinđinarnica...a'la kineski dućan, svega - od igle do slona..i izgleda ko cirkus...)... napravili smo krug kao od HNK do Mimare.. i na kraju pitali taxista da nam objasni gdje je to, on nas nagovori da nas odveze do tamo - i mi, sad mogu reći bedasti Europljani se cjenkamo s njim - prvo cjenkanje za 3 dinara - vozio nas je par sto metara..ali smo bili sretni da smo pronašli restoran koji je u vodiču....
Restač je ok, malen, ali sladak - iznutra uređen u Hollywood stilu - nešto kao Movie pub u Zagrebu.. i ja u vodiču pronađem rečenicu koja objašnjava izbor jela - "Planet food - for homesick Americans...."... jeli smo pizzu i cordon bleu... došli u Tunis i ništa od tuniške hrane..

Kaj se tiče hrane, inače u tjedan dana - jeli smo većinom europske stvari i poznata jela na malo drugačiji način.... piletina u nekom njihovom umaku, krumpir sa šafranom, bolonjez sa malo jačim i pikantnijim umakom....

Njihova hrana je malo drugačija od naše, nešto pikantnija, i sa puno začina, kolači su za naš ukus preslatki.. voće je isto drugačije - šipak je slađi nego naš..kruške su manje i tvrđe...nisu fine kao naše.... ali meni se svidjela većina toga kaj sam jela... probala sam kus - kus, njihovo tradicionalno jelo - parena i drobljena žitarica, nešto između riže i griza...jako fino!!

Ja sam inače osoba koja brlja po hrani, i izbirljiva sam..ali sam sad zasjala u punom sjaju - ja sam jela sve, a dečko koji inače jede ok je brljao - meni se to tako zgadilo - tak da sam sad malo normalnija kaj se tiče jela... u Zagrebu sam pojela karfiol i brokulu s piletinom, kaj inače ne bi ušlo u mene ni pod razno - mama je, naravno, bila oduševljena.. sa svakog puta se vratim i počnem jesti neku hranu koju do tada nisam... valjda na mene tako utječe udaljenost od doma.... svaki put kad vidim kaj se jede vani, ovo naše mi postane jako drago i jako fino!!!

Pila sam i čaj a la menthe et a l'almande - čaj od mente s bademima - neobičan spoj okusa... ali sam ga popila... i nakon toga trčala na wc.... Srećom, nisam bila od onih osjetljivih na putu (iako mi je inače slab imunitet..) koji su dobili crijevnu virozu i bili najbolji prijatelji s tabletama, maramicama i wc--ima..svakih par minuta......

Tako da je moje putovanje bilo sve u svemu jako dobro i da sam u sekundi zaboravila na negativan prvi dojam..
bitno da smo bili zdravi, da smo dobro putovali... a animatori i Sahara su nam većinom popravili ostatak boravka!!! :)

- 22:28 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Blog o svakodnevnim stvarima koje me vesele... prijatelji, putovanja, fotografije, razmišljanja.... svašta - nešto....

Što volim....


A - auto, anđeo
B - baka, blog
C - crveno, cmokić
Č - čarolija
Ć - ćakule
D - duga, dedek
DŽ - džepeki
Đ - đurđice, đinđe - minđe
E - Eros Ramazzotti
F - fotografija
G - Google
H - Hrvatska, H&M
I - igre
J -Jason Mraz, jabuke
K - kornjača, krevet
L - leptiri, laptop
LJ - ljubav
M - mama, more
N - naočale (sunčane)
NJ - njihaljke
O - obitelj, Oliver Dragojević
P - prijatelji, ples
R - rođendani
S - seke, sunce. Severina
Š - štikle, šetnja
T - tata
U - učiteljica
V - vjenčanja
Z - zdravlje, zvijezde
Ž - život, životinje

Blogovi koje redovito čitam

Nepoznati Zagreb
Zagreb za one koji žele znati malo više!
(poznate, ali još više nepoznate stvari o Zagreb-gradu)


Perfume or poison
U malim bočicama se čuva parfem ili otrov..


GP-Zagrebancije
"Zagrebancije" su fotografski odraz načina gledanja i viđenja Zagreba












petitte.zg@gmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr