utorak, 13.10.2009.

Horoskopi... :)


Nije da pratim horoskope u svakim novinama, pročitam tek tako, iz zabave i reda radi. Zapravo nasmijava me to "zvjezdano predviđanje"... i kako ti onda dan ne bi dobro započeo nakon "ranojutarnjeg" (oko 9h) smijeha.....

Danas sam dobila mail sa detaljnim opisom horoskopa - za mene je više - manje istina... makar grubo zvuči pola ovih stvari.. ja to pokušavam pretvoriti u vrline (npr. tvrdoglavost)..ali ne garantiram uvijek uspjeh..

Sorry, ja sam jednostavno takva..... IL ME VOLI ILI NE.....

Dakle ovo je taj "famozni" OVNOVSKI horoskop....

ARIES ~ The Daredevil (Mar 21 - April 19 ) - Energetic. Adventurous and spontaneous. Confident and enthusiastic. Fun. Loves a challenge. EXTREMELY impatient. Sometimes selfish. Short fuse, easily angered. Lively, passionate, and sharp wit. Outgoing. Loses interest quickly - easily bored.. Egotistical. Courageous and assertive. Tends to be physical and athletic.

PS. baš sam danas s prijateljima pričala da sam prestala etiketirati ljude i stavljati ih u košare, sad cijenim neke druge stvari.. i ne osuđujem ljude na prvi pogled...

Stvarno iskreno mislim da moraš nekoga puno bolje upoznati, da bi mogao reći nešto o određenoj osobi.....

Svi smo mi izvana tvrd orah, ili školjka.. koja u sebi sadrži nešto slatko ili lijepo... samo treba najprije "razbiti" vanjštinu..... :)

- 21:31 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Blog o svakodnevnim stvarima koje me vesele... prijatelji, putovanja, fotografije, razmišljanja.... svašta - nešto....

Što volim....


A - auto, anđeo
B - baka, blog
C - crveno, cmokić
Č - čarolija
Ć - ćakule
D - duga, dedek
DŽ - džepeki
Đ - đurđice, đinđe - minđe
E - Eros Ramazzotti
F - fotografija
G - Google
H - Hrvatska, H&M
I - igre
J -Jason Mraz, jabuke
K - kornjača, krevet
L - leptiri, laptop
LJ - ljubav
M - mama, more
N - naočale (sunčane)
NJ - njihaljke
O - obitelj, Oliver Dragojević
P - prijatelji, ples
R - rođendani
S - seke, sunce. Severina
Š - štikle, šetnja
T - tata
U - učiteljica
V - vjenčanja
Z - zdravlje, zvijezde
Ž - život, životinje

Blogovi koje redovito čitam

Nepoznati Zagreb
Zagreb za one koji žele znati malo više!
(poznate, ali još više nepoznate stvari o Zagreb-gradu)


Perfume or poison
U malim bočicama se čuva parfem ili otrov..


GP-Zagrebancije
"Zagrebancije" su fotografski odraz načina gledanja i viđenja Zagreba












petitte.zg@gmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr