petar pan (music man)

nedjelja, 06.04.2008.

Glazbeni intermezzo

Nije odavno bilo Glazbenoga intermezza, na to me Delfina podsjetila.
Evo zato za nju par komada ovako na brzinu, iz rukava, a meni podsjetnik na Devedesete.

1. Lambchop: Up with people

Volim ovaj bend još odavno. How I Quit Smoking mi je njihov najdraži album, čak sam ih pogledao uživo, što je za moju nepokretljivost veliki događaj.
S obzirom da nas je pohodio jedan od dva najantipatičnija US precjednika u povijesti, evo podsjetnika na onog drugog.
Bend je iz Nashvillea, glavni čovjek je Kurt Wagner, a dok je radio neke od najboljih albuma još uvijek je morao postavljati parkete da bi popunio primanja.



2. Delgados: American Trilogy


Postoji jedna, još ljepša, pjesma istoga imena (pjeva je Mickey Newbury, ali njega čuvam za neki americana-country intermezzo), ali ovu volim jer mi pokazuje onu lijepu, melodično stranu koja karakterizira glazbu Devedesetih.
Škoti su, kao još neki izvanredni bendovi Devedesetih.
Pjesma je s albuma Great Eastern, meni najdražeg.



3. Gomez: Whippin' Piccadilly

Gomez volim zato što su tako mladi, a zvuče kao stari majstori bluesa koji su vremeplovom ubačeni u prošlo desetljeće. Prvi i drugi album su fentastični.
I nisu Latinoamerikanci ni Španjolci, unatoč imenu, Britanci su.



4. Gorky's Zygotic Mynci - Spanish Dance Troupe

I njih sam znao češće poslušati. Ni oni nisu Španjolci, unatoč imenu pjesme. Iz Wallesa su. Sjećam se lekcije o Wallesu iz engleskoga negdje u šestom-sedmom razredu, a pošto moja starija ide u šesti razred znači da je to bilo jako davno pa je moguće da me pamćenje ipak vara. Croyso y cumry pisalo je u naslovu. Lako je moguće da sam pogriješio koje slovo.




5. Massive Attack - Protection



6. Portishead - glory box

A ovo. Ako su Gomez blues Devedesetih, onda je ova pjesma blues za kojeg nema desetljeća u koje bi ga smjestili. Bezremensko i na trenutke bestežinsko.

(Nisam siguran da je video original, ali pjesma je isuviše dobra da bi mi to smetalo)



7. Belle & Sebastian -The Boy With The Arab Strap

I ovi su Škoti. Naslovna pjesma s meni najdražeg albuma. Nisam našao studijsku verziju, ovo se Jollsa Hollanda, ali poslužit će.



Delfina, jel dosta za ovaj put?

- 20:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #