petak, 22.09.2006.

Kraj petka (ili početak najveće katastorfe?)...

Kako mi je samo drago da je završio ovaj tjedan.
Napokon malo mira. Neznam za vas, no mene je ovaj tjedan doslovce izmorio, pogotovo ovaj petak.
Danas sam imao od 10:40 do 18:15 školu.
Prvo grčki, pa njemački, onda tjelesni i onda redovna škola.
Toliko o HNOS-u. No dobro, nećemo sada o tome jer sam već pisao o toj temi.
Danas smo napokon na ruke dobili inicijalne iz matematike. 12/30 bodova i nije tako loše s obzirom koliko je ova vježbala s nama. Kako mi to ne utječe na ocjenu, ne dira me previše. Samo mi malo smeta.
Mislim, ona mi je oduzela jedan bod, samo zato što sama nezna napisati 4 puta 5.
Ja sam (kao i mnogi drugi) pročitao 4.5.
No neću sada o tome jer bih onda počeo pisati gluposti samo da nešto napišem.
Danas mi je stari otišao na more pobrati grožđe, a vraća se sutra.
Mamam i brat su mi na plivanju stoga sam sada sam u kući.
Mogao bih organizirati zabavu i mnoge druge stvari,
no ja ću ipak samo ostati kod kuće i visiti na internetu.
Zanimljivo?
Ne meni.
Kada napišem ovaj post možda odem u videoteku, ali ću još sve vidjeti.
Ujutro sam čitao jučerašnji Metro (bolje rečeno bacio pogled na njega) te vidio one izbore za domaćina
Europskog Prvenstva 2010. Znao sam od prije da su mi među kandidatima, ali nisam htjeo ništa pisati jer nisam bio informiran.
Sada sam pak sve pomno pročitao i shvatio da mi još i imamo šanse da postanemo domaćini.
Ok, malo sam previše u oblacima.
Gdje bismo mi trebali održati sve te utakmice?
Na Maksimiru, pa to je smiješno.
Pročitao sam o mogućoj izgradnji nekog velikog stadiona u Osijeku ili neznam ja gdje već, no samo jedan stadion?!
To je suludo. Još kada uzememo u obzir naše navijače koji su tu doma, to bi mogla postati prava mala katastrofa.
Poštovani g. Mamić si je zasigurno popio čašicu više, ako misli da bi Hrvatska mogla
sve to izdržati.
Pa mi jednostavno nemamo mijesta i sve drugoga potrebnoga.
Moje mišljenje jest da će nas kod prve inspekcije prekrižiti kao "idiotski nemoguće mijesto".
Da se dalje više ne uvlačim u te stvari koje me se uopće ne tiču jer ne znamo koga će izabrati, polako
prekidam.
Da samo još napomenem da je to bilo samo moje mišljenje koje ne mora nužno biti točno.
Do idućeg pisanja,
Jakovnamcor

| 19:19 | Comments (7) | Print | #

<< Arhiva >>