PERAZZI

01.03.2007., četvrtak

malo novih viceva

Dolazi žena kod ginekolkoga i kaže ginekologu:
"Doktore, meni vise ne rastu stidne dlake."
Doktor ju pita:
"Gospođo koliko često imate spolni odnos?"
Ona ce na to:
"Pa 5 do 6 puta dnevno?"
A ginekolog joj odgovara:
" Gospođo draga ni trava ne raste na autoputu!!!"



Kako u Mercedesovoj fabrici provjeravaju da li vrata dobro "dihtuju" iliti zaptivaju?
- Uvece stave macku u Mercedes i ako se do ujutro ugusi, dobro dihtuju.

Kako u Zastavinoj fabrici provjeravaju da li vrata dobro dihtuju?
- Stave macku u Yuga i ako do ujutro ne pobjegne - dobro dihtuju...



Kupila ciganka detektor lazi. Donese ga kuci i pita sina.
Ciganka:
- "Sta si dobio u skoli?"
Sin:
- "5! "
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Dobro,3 sam dobio..."
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Dobro,priznajem 1..."
Ciganka:
- "Kad sam ja isla u skolu, sve sam imala 5-ice!"
Uredjaj:
- "BIP!"
Cigan:
- "Sine, kad sam ja isao u skolu..."
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Tata,nisi isao u skolu ?!??!?"
Cigan:
- "Sine, nemoj da me zezas, ja sam ti otac!"
Uredjaj:
- "BIP!"



Ulazi Kinez u birc u kojem za šankom radi crnac i kaže mu odmah s vrata:
- "Crnčugo, daj pivo!!!"
Crnac vidljivo iznerviran, no još uvijek uljudan, pokušava smirit situaciju:
- "Ne razumijem, što ti je, čemu takvo vrijeđanje.
Što misliš kako bi tebi bilo da ti radiš, a ja uđem i počnem te vrijeđat...??? Ajde ti probaj sada stat ovdje za šank, a ja ću ući unutra kao mušterija, pa ćeš vidjet kako je to!"
Kinez se složi, stane za šank, a crnac izađe van i ponovno se vrati u birtiju:
- "Ej žuti, daj brzo jedno pivo!!!"
Kinez, mrtav hladan uzvrati:
- "Ne poslužujemo smrdljive crnčuge!"



- Koja je najveća razlika između djeda Božićnjaka i Židova?
- Djed Božićnjak ulazi kroz dimnjak, a Židov izlazi.

- Kad umiru dijabetičari?
- Kad je najslađe!!!

- Što je to malo crveno u koljevci?
- Beba cucla žilet.


Židovi su najveći mađioničari Drugog svijetskog rata.
Dolazili vlakom odlazili zrakom...


malo jesu crnjaci i rasistički ali nisam nikoga htio uvrijediti

- 17:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (17)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
NA OVOM BLOGU SE MOZE SAMO DOBRO NASMIJATI
tu i tamo koji video