••KRAJ••?


Image Hosted by ImageShack.us

Ej...bok... Nisam dugo pisala i ne znam kako da pocnem... Nije se dogodilo puno stvari od zadnjeg posta koji sam pisala. Ali...ipak se nesto dogodilo...
Naime, prosli vikend bio je dan grada i bili su neki pijevaci kod nas, a posto ih ja ne slusam nisam ni bila tamo. Bila sam vani s jednim deckom, s kojim sam brijala, tj.s kojim sam prevarila decka.... To je trajalo do prekjucer, znaci tjedan dana sam varala decka...
Ne ponosim se s tim... Znam napravila sam sranje, a i tako se osjecam...
Sinoc sam se opet napila i opet napravila sranje u gradu... Rekla sam sve decku... Ne znam kako sam imala snage to mu rec...ali rekla sam mu... Nisam mu rekal ime tog decka, iako predpostavlja. Sve sam mu rekla; znaci sve ono od petka, kako sam se ja osjecala zadnjih tijedan dana. A osijecala sam se tako da sam samo mislila kako da mu slazem zasto ne idem van, koji ce mi bit izgovor zasto nisam se javila na mobitel i zasto nisam odgovarala na poruke...
Do prije tjedan dana tj. do prvog poljubca s tim deckom obozavala sam decka... Nisam mogla bez njega... Jedva sam cekala da ga vidim... A sad, samo molim boga da ga ne vidim... Ne znam sta mi je, jednostavno vise ne osjecam ono sta sam prije osjecala prema njemu... Dala bi sve da se to promijeni.... On mene obozava cak je rekao mojim prijateljicama da mi je spreman oprostiti... Zeli da pokusamo ponono, (barem se nadam da tako razmislja) ali ja s njim ne mogu razgovarati. Nemam snage, ne mogu ga pogledati u oci... Iznevjerila sam njegovo povijerenje, ali pre mlada sam da se tako vezem za nekoga. To sam i njemu rekla. Ali mislim da me nije shvatio sta zelim s tim rec. Ne znam sta da radim... Da pokusam ispricati se? Da razgovaram s njim? ne znam sta da radim...






16.09.2007. u 11:49 | K | 9 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...opis mog bloga...


Ovoliko vas je bilo kod mene...
dodite i u vecem broju....


Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters



Na blogu imate svasta... Glazbe, pjesama, prica, skole, ljubavi....

























Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us