16.09.2005., petak

Blic

Image Hosted by ImageShack.us Ne znam koliko ste vi skloni hvatati fotoaparatom zanimljive kadrove, bilo da se oni odnose na neke predivne pejzažne prizore, građevine nastale u davnoj ili ne tako davnoj prošlosti, ili pak sadašnjosti, neke posebne detalje koji nas okružuju, ili možda najviše volite u kadru imati ljude. Ili ste pak od onih koji ipak preferiraju – stajanje ispred objektiva? Image Hosted by ImageShack.us

Teško je biti potpuno objektivan pri ocjeni sebe i svog izgleda, ali ja ću biti subjektivna i ocjeniti se prosječnim izgledom, koji varira točno onoliko koliko nam pogled na sebe varira stajajući pred ogledalom i gledajući se vedrim, tužnim, praznim, proljetnim ili tko zna kojim očima. No, ono što kod mene definitvno ne varira je nefotogeničnost. Mislim da na 1 od 10 slika ispadnem normalno, a na 1 od 20 bolje od toga. Sve ostalo je katastrofa, oči ko zna gdje, frizura kao da me nešto pljusnulo, lice kao da imam 30 kila s krevetom, ma katastrofa. Vrhunac strahote mi je kad mi netko kaže da se nasmijem. E, ljudi moji, kako da se smijem na silu kad to izgleda kiselo gore od najkiselijeg kiselog krastavca? Image Hosted by ImageShack.us I kako da se smijem kad mi nije smiješno?

Gledam danas slike kolegičine kćeri. Bila je miss fotogeničnosti nečega i zasigurno tu titulu nije dobila preko veze. Lijepa je i uživo, ali na slikama ... ma na svakoj savršeno. Nema kadra iz koje nije predivna. Znam i ljudi koji stvarno jesu lijepi, ali na slikama se ta ljepota gubi i ne pokazuje ni približno kakvi su u prirodnom zdanju. Ima i onih koji su i ne baš lijepi, ali se tako fino znaju namjestiti pred fotoaparatom da su gotovo kao fotomodeli.

Druga vrsta predmeta fotografiranja bile bi razne povijesno-umjetničke građevine, ili pak samo građevine, razna umjetnička djela poput kipova, fontane itd. Da, moram ipak spomenuti meni najbolju fotografkinju takvih djela među blogerima koje posjećujem. Ako još niste vidjeli Kuleričine slike, baš imate prilike vidjeti zadnje iz Grčke. Meni osobno su jako lijepe.

Treći, i moj gotovo najdraži izbor, je slikanje ljepota prirode i krajolika. Tu ne mislim na krupne kadrove malih cvjetića ili grmlja, jer to nije moj izbor. Puno više volim fotografirati nešto poput onoga kad krenete prema Platku i stanete na Vidikovcu, a pred sobom ugledate cijeli Kvarner. Ili kad se nađete na Učki i vidite isti taj Kvarner sa druge strane. Najdraži su mi ipak oni jako jako bijeli snježni prizori sa puno crnogoričnih stabala. A i bjelogorična stabla sa injem mi znaju zaustaviti dah.

I da ne zaboravim, volim slikati bebe. One se ne namještavaju i ne kisele, prirodne su i smiju se baš onako kako volim. Da, možda u tom rangu jedino još mogu biti zanimljive muške pojave. Onako, moglo bi se reći trilijanski zanimljive. Image Hosted by ImageShack.us Dakle, da zaključim, ako imate nešto što bi vrijedilo poslikati, znate kome se obratiti. Majstoru Za Iza Objektiva.

- 21:57 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (30) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"