08.07.2005., petak

Karijeristi(ce)

Ne znam koliko vas u životu ima ono što želi. Ne znam ni koliko vas ima barem viziju želja. Ja nešto od onoga što želim i imam, za nešto imam samo vizije. Ili možda snove. Neke koji se mijenjaju i neke koji su gotovo uvijek prisutni i nepromijenjivi. No, postoje i neke stvari koje mi nisu niti jednoj kombinaciji.

U ove dane ne pišem baš previše, a i ne komentiram vaše postove. Ako i da, manje nego obično. Nije da to ne želim. Baš naprotiv, sve razmišljam kako vam se događa nešto važno i bitno, uzbudljivo, emotivno, slatko, lijepo. A ja sve to propuštam. Image Hosted by ImageShack.us I sve to radi toga što radim i jednostavno nemam vremena. Sada mi je takva situacija na poslu da izbora nemam i radim skoro po cijele dane.

To me navodi na pomisao koja mi se i mnogo puta prije vrzmala po glavi. Moglo bi se reći da je objedinjena u riječi «karijera». Nisam od onih ljudi kojima je posao mrzak i koji ne vole raditi. U cjelokupnom radnom djelovanju najveći mi je problem dizanje ujutro. Ali kad ta kriza prođe, posao mi nije problem. Mogla reći i da ga volim, i da imam određene ambicije. Ali, ima ALI. Stvarno nisam od onih karijeristica (morala sam staviti ovaj ženski oblik Image Hosted by ImageShack.us ) kojima je napredak na poslu i zgrtanje novaca primarna stvar. Nikad ne bih mogla tako funkcionirati, jer najveći je problem što ne vidim da tada postoje oni trenuci u kojima realiziramo i na neke druge načine, a ne samo na taj.

Ako moram birati, radije imam manje novaca, a više vremena, nego obrnuto. Jer ja jednostavno uživam u svom slobodnom vremenu. Ne, to ne znači da sam svaki dan stalno negdje vani i da sam u ne znam kakvom «pokretu». To znači da želim imati slobodno vrijeme, prostor za disanje i da ne želim biti poput robota. Ponekad ću otići na cugu, ponekad malo u obilazak trgovina s krpicama i drugim (ženskim) stvarčicama, ponekad ću čitati knjigu, ponekad ću biti na netu, ponekad ću izaći s nekim zanimljivim, ponekad ću pospremati. A ponekad se samo želim baciti na (u) krevet, uzeti nešto za grickanje i pogledati neki dobar film. Drugim riječima, ljenčariiti. Valjda genetika s juga. Image Hosted by ImageShack.us

Znam da je vama koji imate vlastite obitelji koncepcija slobodnog vremena sve samo ne «slobodno vrijeme». Iako se nadam da ga pronalazite bar malo. Barem za blog. Image Hosted by ImageShack.us No, s obzirom da vjerujem da se od takvog obiteljskog života jako puno dobiva, onda se jednostavno negdje mora i izgubiti. S druge strane, obitelji i obiteljski život primarna mi je stvar i nema dvojbe da mi «karijera» u tom smislu ima još manju «težinu».

Noramlno da poštujem izbor svakog čovjeka i da svatko ima pravo raditi što hoće, ali u ovom kratkom i srećom prolaznom vremenu napora na poslu posebno mi dolazi do izražaja pomisao da je prilično teško, monotono i nekreativno po cijeli dan raditi, obaviti osnovne stvari i otići spavati. Nije mi jasno kako neki ljudi u tome nalaze smisao. Muškarci ili žene, nebitno.

Ne znam da li je to pomalo utjecaj američkih filmova u kojima su poslovni ljudi oni koji reprezentiraju uspjeh, intelekt, samopouzdanje. Ili možda one serije poput Ally McBeal, Hitne služe i sl. u kojima glavni akteri gotovo i spavaju na poslu. Image Hosted by ImageShack.us No, ušminkanu zgodnu odjeću, poslovnu torbu i/ili kravatu možda je lijepo vidjeti (priznajem da volim vidjeti uređenog muškarca, kao recimo ovoga na slici Image Hosted by ImageShack.us ), ali sve to gubi smisao ako i uspjeh i novac nemaš s kime podijeliti. I nemaš to kada učiniti.

Zato, jedva čekam da se vratim u normalu i da prestanem biti kvazikarijeristica. Image Hosted by ImageShack.us Pa da se među ostalim aktivnostima mogu malo više družiti i s vama.

- 22:02 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (33) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"